Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Opmerkelijk dat ik bij het Steenen Tijdperk altijd aan de 60-er zelfs 50-er jaren denk

Nu worden de mid tot laat 70-er jaren al als Steenen Tijdperk aangewezen!!  ;) 

Geplaatst
  Op 25-12-2020 om 10:39 zei martinja:

AVRO  - Steenen tijdperk met Jeffrey Willems - 2001 05 04 mei 1977

20030504_ST_mei77

Dat zou mij verbazen als beide programma's van 4 mei zijn met exact 2 jaar verschil. en dan ook nog eens toevallig over mei 77? Mss zie ik iets over het hoofd maar ik vind het niet.

Geplaatst
  Op 25-12-2020 om 17:53 zei Geert M.:

Dat zou mij verbazen als beide programma's van 4 mei zijn met exact 2 jaar verschil. en dan ook nog eens toevallig over mei 77? Mss zie ik iets over het hoofd maar ik vind het niet.

Geert en Martinja,

Beide programma's zijn van 4-5-2003.

Dat is een zondag en Het steenen tijdperk werd destijds altijd op zondagmiddag op Radio 2 uitgezonden.

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende

• martinja changed the title to AVRO - Steenen tijdperk met Jeffrey Willems - 2003 05 04 mei 1977
Geplaatst

De eerste link is van 20 mei 2001. Er werd gesproken over '24 jaar geleden' en de gijzelingsacties bij De Punt en Bovensmilde die toen in 1977 begonnen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.