Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
21 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Bedankt Martin,

Dick Verheul was een fijne DJ om naar te luisteren, goede stem en humorvolle opmerkingen.

Henk Kruize

Ik weet ut.. Ik heb 'm ook wel es aan de telefoon gehad.

Groetje,

Martin

• 2 weeks later...
Geplaatst
  • Populair bericht

Mooie herinneringen Martin, mijn favorieten op Mi Amigo in 1974 waren (live) Brain Anderson en Graeme Kaye en (op band)  Ad Petersen en Joop Verhoof met zijn flashbackshow. Nog 2 jaar en dan is dat al weer 50 jaar geleden :( Time flies when you are having fun!

Bedankt voor het delen...

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
20 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Mooie herinneringen Martin, mijn favorieten op Mi Amigo in 1974 waren (live) Brain Anderson en Graeme Kaye en (op band)  Ad Petersen en Joop Verhoof met zijn flashbackshow. Nog 2 jaar en dan is dat al weer 50 jaar geleden :( Time flies when you are having fun!

Bedankt voor het delen...

Henk Kruize

Mijn favoriete waren Peter van Dam, Marc Jacobs en een paar anderen. Ja, het is alweer lang geleden. Herinner die tijd nog heel goed.  Ja, alles is snel voorbij gegaan achteraf. 's Avonds vanaf 1976 luisterde ik naar de Caroline uitzendingen die in de nacht het beste klonken hier.  Peter vergeet ik nooit - een paar keer gezien en de laatste periode kwam ie op mijn fb en dat was schrikken......

Was echt een positieve gozer die zelfs nog in de laatste weken geloofde in doorgaan met radio.

Groetje,

Martin

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik vond Peter op zijn best als "Peter Brain" toen hij begin 1973 aan boord van de Mi Amigo zat. Later ging ik Peter ook weer waarderen, vanaf 1976, hij maakte toen zijn "School's Out" programma's  voor Mi Amigo.

En na 1974 waren natuurlijk de live programma's favoriet, Marc Jacobs, Frank van der Mast, Dick Verheul, Johan Visser, Hugo Meulenhof waren de 5 beste... naar mijn mening. Herman de Graaf had een mooie stem maar zijn presentatie was zo-zo..  Ferry Eden had dat ook, pas later, medio 1978 en vooral op de Magdalena, was Ferry op zijn best en een genot om naar te luisteren...

Och, zo hebben we allemaal onze favorieten.... en onze "niet favorieten", kweste van smaak he?

Henk Kruize

bewerkt door Henk-Anna Loog
tikfout

Geplaatst
  • Populair bericht
11 uur geleden zei martinja:

Cleaned by Oldies 45

MiAmigo-19740624-1030-1200-Norbert-NorbertShow

Deze inhoud is verborgen

Zoals Bart meldt: 24 sept 74 1033-1203 Norbertshow+begin Joop Verhoofshow

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Mi Amigo   1977.07.01  1200-1300  Baken 16 - Hugo Meulenhof [afl 241]

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-0903-1000-PeterVanDam-MetPeterGaatHetBeter

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1000-1100-Norbert

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19760104-1631-1704-Pierre Deseyn-VVVR

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Nee, inderdaad

MiAmigo-19740702-1100-1200-Norbert

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1200-1300-FransVanDerDrift-FransOpDrift

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1300-1400-FransVanDerDrift-FransOpDrift

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1400-1500-JoopVerhoof

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1500-1600-JoopVerhoof

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1600-1700-MikeMoorkens

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1700-1800-MikeMoorkens

Deze inhoud is verborgen

MiAmigo-19740702-1800-1927-PeterVanDam-GrahamGill

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  • Populair bericht
35 minutes ago, martinja said:

MiAmigo-19740706-1300-1400-Michelle-GroetjesUitPlayaDeAro

Deze inhoud is verborgen

Beste Martinja,

I think you have the wrong year. I think it should be 6th July 1975, which was a Sunday. In July 1974, Mi Amigo were still operating from Belgium.

Mvg,

John C

Geplaatst
  • Populair bericht

Dit is leuk Martinja, een dagje Radio Mi Amigo uit Juli 1974. Die eerste week van Juli, ik was toen nog 18 jaar, gingen we met school "op kamperen", een tent voor de jongens en een tent voor de meisjes... je snapt het wel... diverse leraren hielden 's nachts "de wacht" tussen die 2 tenten als er weer eens eentje in de "andere tent"  wou kruipen. Ook had een van onze jongens toen al een prachtige snor gekweekt en na de bedreiging "om dat ding als ie slaapt af te scheren" bleef ie 3 nachten wakker om zijn kweeksel te beschermen. Mooie tijd was dat... Na 3 dagen werden we door de camping eigenaar van het terrein afgestuurd.. tja, wat wil je... 12 jongens en 10 meisjes van 18 en 19 jaar bij elkaar zetten... :).. blijkbaar waren we niet al te braaf geweest en waren de 3 leraren die mee waren gegaan als "bewaker" ten einde raad.

Ik had mijn portable radio meegenomen en we luisterden, het was in Limburg, naar RNI en Mi Amigo, die waren daar nog goed te ontvangen. Ik ga straks lekker luisteren en dan weet ik zeker dat ik weer dat 18 jarige kereltje was die, helaas zonder enig succes, het leukste meisje dat toen mee was gegaan trachtte te versieren, helaas... zonder enig resultaat :( Life sucks sometimes...

Groet

Henk Kruize

Geplaatst

Bedankt, Frank van der Mast, altijd leuk... En vergeet zijn nieuwslezers carriere niet bij RTL, het ochtendnieuws van RTL is lang niet meer wat het was na het afscheid van Jan de Hoop/Frank van der Mast...

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht

Met Radio Caroline live vanaf de Ross Revenge, James Ross (toepasselijke achternaam :) ) op de achtergrond, bedankt voor dit zoveelste Mi Amigo juweeltje.

Gelukkig heeft Douwe Dijkstra ook een hele hoop oud studio materiaal veilig gesteld...

groet

Henk Kruize

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.