Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Goedemorgen, de beste wensen!

Zijn er mensen die morgen de eerste uitzending van FM op 5, het nieuwe programma van Felix Meurders vastleggen en hier willen delen?

Heel graag, Edwin

Geplaatst
  Op 1-1-2021 om 11:48 zei rauhfaser:

Zijn er mensen die morgen de eerste uitzending van FM op 5, het nieuwe programma van Felix Meurders vastleggen en hier willen delen?

De stream van Radio5 is in ieder geval makkelijk op te nemen met TotalRecorder o.i.d.:

http://icecast.omroep.nl/radio5-bb-mp3

Ik heb tvstreamrecord op de Synology in ieder geval al geprogrammeerd.

Wordt nu wel kiezen tussen FM en ExtraGold op de zaterdagochtend...

Jan

Geplaatst

Goedemiddag, ik zal het programma van Felix Meurders opnemen. Op de website van NPO radio5 zal het programma begin Januari ook te downloaden zijn. Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe programma van Felix. In de Varagids van deze week staat een artikel, over het nieuwe programma. Terug te vinden bij Varagids.nl

Veel plezier zaterdagmorgen tussen 10 en 12 uur, op NPO Radio5 met het nieuwe programma van Felix Meurders.

Marcel

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 1-1-2021 om 11:48 zei rauhfaser:

Heel graag, Edwin

Hallo Edwin. Hier is de uitzending met Felix Meurders, Welkom terug Felix als presentator en discjockey.

https://we.tl/t-Ic23V2QQy4

2021-01-02 FM OP 5 Felix Meurders.mp3

Groetjes, Hendrik.

Geplaatst

Ongelofelijk hoe Felix na 35 jaar gewoon de draad weer oppakt als discjockey!

En hij draait weer Eveline van Bert de Coninck (interviewt hem zelfs), weet ik weer hoe ik dat geweldige lied ontdekte destijds. En Ramses, en een mooi liedje in het Limburgs van Arno Adams. Er is iets vreselijk misgegaan in het discjockeywezen sinds Felix ermee ophield. (Of ben ik daarna misschien volwassen geworden? Nee, denk het niet.)

bewerkt door Sylvester

Geplaatst

Felix Meurders liet de rest altijd al straatlengtes achter zich. Behalve natuurlijk die andere FM: Ferry Maat.

bewerkt door grundigradio

Geplaatst
  • Populair bericht

Hallo !

Felix Meurders op NPO Radio 5. De uitzending van vanmorgen.

Voor iedereen die geen tijd heeft gehad om naar het programma te luisteren.

Veel plezier.

https://we.tl/t-LiKzqvmWbI

FM op 5 - 1 uur - Tonaufnahme - 09.01.2021 10_57.mp3

100 MB

FM op 5 - 2 uur - Tonaufnahme - 09.01.2021 11_58.mp3

100 MB

Groeten, Hendrik

Geplaatst

Dank voor de opname.  Felix Meurders: eens een radioheld, altijd een radioheld!

Groet, Emile

Geplaatst

Een zeer leuk programma op de zaterdagmorgen, leuke anekdote bij de plaat van Steve Winwood met While You See a Chance dat Felix deze op een dinsdagmorgen twee keer achter elkaar draaide. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.