Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Op verzoek van 'Bosmeester' ben ik even mijn archief in gedoken. Hier een aantal dingen (51 stuks) van de VARA-dinsdag eind jaren '70, begin jaren '80. Dees eigen opnamen, deels van anderen gekregen. Misschien deels doublerend met wat anderen ooit hebben aangeboden.

VOEG VOORAL TOE ALS JE ZELF IETS AANVULLENDS HEBT.

Dank aan de originele uploaders.

bewerkt door rauhfaser

Geplaatst

Mooie opnames Edwin, bedankt! 🎖️ Zelfs het radiojournaal zit vooraan bij sommige opnamen. Dat ANP journaal probeerden we vroeger altijd juist te voorkomen dat het opgenomen werd op cassette.😊 Nu is het weer leuk om te horen.

Geplaatst

Veel dank! Een aantal opnamen had ik nog niet. 

Popdonder Plus vanaf het vrouwenfestival is uitgezonden 19 september 1978, een dag voordat het officieel van start ging (zie bericht)

De andere Popdonder is van 20 maart 1978, zag ik in een oud draadje hier.

De Gesodemeurders-Edit is van 13 december 1977, aan het eind wordt Zoekplaatje 129 aangekondigd.

KBPERS01_002947011_mpeg21_p00009_image.jpg

bewerkt door Sylvester

Geplaatst

Fantastisch....dit heerlijke (voormalige) VARA-aanbod, Rauhfaser.....dank voor het delen hiervan!

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Bedankt!  Ik heb hier (dins)dagen, zo niet weken, van genoten! Hoop dat er nog meer te vinden is in de kluizen van andere radiofreaks.

Hieronder een Zoekplaatje, uit december 1977.

Geplaatst
  Op 10-2-2021 om 07:42 zei Schippers655:

Bedankt!  Ik heb hier (dins)dagen, zo niet weken, van genoten! Hoop dat er nog meer te vinden is in de kluizen van andere radiofreaks.

Hieronder een Zoekplaatje, uit december 1977.

Bestaat er ook een mogelijkheid om deze aflevering te downloaden?

Groeten, Arnold

Geplaatst
  • Auteur
  Op 10-2-2021 om 10:03 zei Bosmeester:

Bestaat er ook een mogelijkheid om deze aflevering te downloaden?

Groeten, Arnold

Hij zit gewoon bij mijn lijst van 51 stuks, zie hierboven.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.