Geplaatst 31 januari 20214 jr. Op 31-1-2021 om 11:46 zei Albatrosstudio: Precies. Als ik alles niet zijnde "iets 'nieuws' , iets 'opzienbarends'" niet had gekocht met argument "geen meerwaarde" dan had ik nu een paar ton meer op mijn bankrekening. Chapeau Douwe, In een notendop heb je de definitie van het noodlot van een 'verzamelaar' samengevat. Salut Leendert 31 januari 20214 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 31 januari 20214 jr. Op 31-1-2021 om 17:27 zei Leendert Vingerling: In een notendop heb je de definitie van het noodlot een 'verzamelaar' samengevat. Ik zou tussen "noodlot" en "een" de volgende woorden toevoegen : "van de erfgenamen van"
Geplaatst 28 april 20213 jr. Auteur Populair bericht Even een update. De 400 gedrukte exemplaren van het boek over de invloed van Mi Amigo op de Spaanse badplaats Playa de Aro zijn op een paar na verkocht. Het Gemeentebestuur van Playa heeft in principe budget om het boek in 2022 in de Nederlandse taal uit te brengen maar houdt momenteel een slag om de arm ivm Covid kosten in de badplaats. Wordt binnenkort vervolgd. 28 april 20213 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 28 april 20213 jr. Auteur Populair bericht Op 28-4-2021 om 11:41 zei bellatrix: Thank. Better sales with an English version ? No chance. My survey showed me that more than 90% of respondents is only interested to order a Dutch (=Flemisch) version 28 april 20213 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 28 april 20213 jr. Populair bericht Op 28-4-2021 om 14:39 zei Albatrosstudio: No chance. My survey showed me that more than 90% of respondents is only interested to order a Dutch (=Flemisch) version Gelukkig! Er wordt al genoeg in het Engels geredeneerd over zeezenders op Facebook. 😉
Geplaatst 28 april 20213 jr. Op 28-4-2021 om 16:29 zei Martin1968: Gelukkig! Er wordt al genoeg in het Engels geredeneerd over zeezenders op Facebook. 😉 Dat is positief nieuws. Zo gauw het boek uitkomt koop ik hem.
Geplaatst 4 mei 20213 jr. Zet mij maar op de lijst (als ik er al niet op sta 🤨) Mooi initiatief, wordt zeer gewaardeerd, grts Eric
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.