Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  Op 31-1-2021 om 11:46 zei Albatrosstudio:

Precies. Als ik alles niet zijnde "iets 'nieuws' , iets 'opzienbarends'" niet had gekocht met argument "geen meerwaarde" dan had ik nu een paar ton meer op mijn bankrekening.

Chapeau Douwe,

In een notendop heb je de definitie van het noodlot  van een 'verzamelaar' samengevat.

Salut

Leendert

bewerkt door Leendert Vingerling

Geplaatst
  Op 31-1-2021 om 17:27 zei Leendert Vingerling:

In een notendop heb je de definitie van het noodlot een 'verzamelaar' samengevat.

Ik zou tussen "noodlot" en "een" de volgende woorden toevoegen : "van de erfgenamen van" ;)

• 2 months later...
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Even een update.

De 400 gedrukte exemplaren van het boek over de invloed van Mi Amigo op de Spaanse badplaats Playa de Aro zijn op een paar na verkocht.

Het Gemeentebestuur van Playa heeft in principe budget om het boek in 2022 in de Nederlandse taal uit te brengen maar houdt momenteel een slag om de arm ivm Covid kosten in de badplaats. 

Wordt binnenkort vervolgd.

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 28-4-2021 om 11:41 zei bellatrix:

Thank.

Better sales with an English version ?

No chance. My survey showed me that more than 90% of respondents is only interested to order a Dutch (=Flemisch) version

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 28-4-2021 om 14:39 zei Albatrosstudio:

No chance. My survey showed me that more than 90% of respondents is only interested to order a Dutch (=Flemisch) version

Gelukkig! Er wordt al genoeg in het Engels geredeneerd over zeezenders op Facebook. 😉

Geplaatst

Zet mij maar op de lijst (als ik er al niet op sta 🤨) Mooi initiatief, wordt zeer gewaardeerd, grts Eric

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.