Geplaatst 6 februari 20214 jr. Populair bericht Ik zag net in de stamtafel een opname van de Golden Earring Live voorbij komen. En zoals dhr. Geleick daar al aanhaalde heeft hij ooit een Poster serie (6 afleveringen) gemaakt over de band. Even snel gekeken of ik deze had en jawel, inclusief het draaiboek en de PROMO's. Met dank aan dhr. Geleick die het origineel ooit heeft aangeboden. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier ermee.
Geplaatst 6 februari 20214 jr. Populair bericht Kijk dank, scheelt mij weer een hoop tijd. Maar dit is ook leuk. De huidige directeur radio bij de NPO, Jurre Bosman mocht ik bij de TROS radio inwijden op het gebied van radioprogramma's maken. En dat deed ie prima. We zijn nog steeds bevriend. Hier maakte hij voor mij 2x een promo voor de Earring story. Nog even apart. Hij sprak de promo in en monteerde hem in 1997 op de MAC met Protools. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6 februari 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 6 februari 20214 jr. Populair bericht De opname voor Poster deden we op 21 augustus 1997 bij George in de tuin in Belgie. Ik maakte de opname met een Sony MD MZR30 (zit een mooie compressor in ) en een Sony richtmicrofoon. De afzonderlijke fragmenten tbv het programma monteerde in "op een frame nauwkeurig" op een Sony MD deck met een apart keyboard. En die uit gemonteerde blokjes gingen dan mee naar de studio. ( zie afb. ) Ik heb in totaal nog ruim 5 uur ruwe opnamen van George in z'n tuin. vlnr. Juul Geleick, Daniel Dekker en George Kooymans. foto: © Juul Geleick 7 februari 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 21 februari 20241 jr. Op 6-2-2021 om 20:40 zei Juul: De opname voor Poster deden we op 21 augustus 1997 bij George in de tuin in Belgie. Ik maakte de opname met een Sony MD MZR30 (zit een mooie compressor in ) en een Sony richtmicrofoon. De afzonderlijke fragmenten tbv het programma monteerde in "op een frame nauwkeurig" op een Sony MD deck met een apart keyboard. En die uit gemonteerde blokjes gingen dan mee naar de studio. ( zie afb. ) Ik heb in totaal nog ruim 5 uur ruwe opnamen van George in z'n tuin. vlnr. Juul Geleick, Daniel Dekker en George Kooymans. foto: © Juul Geleick Oops, ik moet even uitvinden hoe dit werkt. Sorry, vrouw, ex-blond in mijn jongere jaren 😆 Ik zou deze opnames + foto's + bijbehorende tekst HEEL graag op mijn besloten FB pagina willen plaatsen. Kooymans & Carillo + Carillo & Seville. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Zelf heb ik de opnames in mijn bezit maar geen materiaal om ze op mijn pc te zetten en nu zag ik hier 2 verlopen wetransfer links. Is er iemand die mij de bestanden zou willen sturen? Ik wil hier graag toestemming voor vragen aan bijv. Juul Geleick en wie er verder verantwoordelijk voor is. Alvast hartelijk dank van een diehard fan vanaf het begin.
Geplaatst 21 februari 20241 jr. Dag Earring fan, ik wil je wel antwoord geven maar.......................aan iemand die anoniem is dat vind ik niks. Je kunt mij wel een mail sturen via dit forum (PB) Groet, Juul
Geplaatst 21 februari 20241 jr. Beste mensen, inmiddels heb ik goed kontakt met de vragen steller. Maar tot m'n spijt heb ik de Earring Story gewist. Je kunt niet alles bewaren en ik heb al zoveel bewaard. Is er iemand die 'em destijds gedownload heeft en zo vriendelijk wil zijn om het nog een keer te uploaden? Je maakt er een Earring fan en mij erg blij mee !!!!! Namens mij dus erg veel dank ! Juul 21 februari 20241 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 22 februari 20241 jr. Populair bericht Op 21-2-2024 om 20:39 zei Juul: Beste mensen, inmiddels heb ik goed kontakt met de vragen steller. Maar tot m'n spijt heb ik de Earring Story gewist. Je kunt niet alles bewaren en ik heb al zoveel bewaard. Is er iemand die 'em destijds gedownload heeft en zo vriendelijk wil zijn om het nog een keer te uploaden? Je maakt er een Earring fan en mij erg blij mee !!!!! Namens mij dus erg veel dank ! Juul Hier is ie, Juul, voor de anonieme vragensteller dan maar. (Hopelijk een geldige reden voor de geheimzinnigheid). En voor andere Earringfans, ik heb er de andere zaken uit mijn Earring-archief ook maar bij gedaan, de Veronica Popnacht (oktober '82), de primeur van On The Double met Jan van Veen op Veronica in '69, een uurtje Poster met Klaas in 1975 en met Tom in 1984 en Brian Matthew die de Earrings draait op BBC Radio 2. Veel plezier aan iedereen die hier iets van zijn of haar gading bij vindt. Edwin Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 22 februari 20241 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 5 december 20245 dec Op 22-2-2024 om 09:12 zei Juul: Namens de "vrager" die wellicht zelf nog reageert veel dank Edwin Inmiddels een maand of tien verder, maar geen 'duimpje'' van 'Earringfan' meer ontvangen. Maar graag gedaan hoor! 🤪 Edwin
Geplaatst 5 december 20245 dec Draadje gemist maar ja nu alle tijd en oude draadjes zijn soms werkende hier met dank aan Juul en Rauhfaser
Geplaatst 5 december 20245 dec Op 5-12-2024 om 15:07 zei rauhfaser: Inmiddels een maand of tien verder, maar geen 'duimpje'' van 'Earringfan' meer ontvangen. Maar graag gedaan hoor! 🤪 Edwin Inderdaad Edwin, Dat weerhoudt mij soms om dingen te plaatsen. Het is vaak zo 1-richtings verkeer.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.