Geplaatst 9 maart 20214 jr. Populair bericht Naar aanleiding van een opmerking van Robin Westhof vroeg ik me af of er animo is aan een omroepsgewijze download van Hilversum III uit de jaren 60 (beetje), 70 en 80. Een beetje vergelijkbaar met wat Vincent nu doet met de VOO. Ik wil daar graag het startschot voor geven, maar zou het leuk vinden als anderen dan, net als bij het VOO-1981-draadje, anderen ook hun bijdragen plaatsen. Is er animo? Zo ja, dan plaats ik later vandaag mijn opnames van de AVRO. Die van de VARA (ruim 50 stuks) heb ik in januari al geplaatst, maar wil ik daarna nog wel in de herhaling gooien. Graag reacties. Edwin
Geplaatst 9 maart 20214 jr. Volgens mij is dat een hele mooie manier om een tijdsbeeld weer te geven en tegelijk de onderlinge verschillen per "zuil". Ik heb zelf helaas amper materiaal wat ik toe kan voegen, maar het kijkt me geweldig om te horen.
Geplaatst 9 maart 20214 jr. Hallo Edwin lijk me heel leuk jaren 60 en begin jaren 70 heb ik echt weinig van gehoord dus ben benieuwd. Mv.g John
Geplaatst 9 maart 20214 jr. Populair bericht Ik vind het eerlijk gezegd een gruwelijk gedachte, maar ben wel heel benieuwd wat en hoeveel er bewaard is gebleven. Dus gewoon beginnen Edwin. Succes!
Geplaatst 9 maart 20214 jr. Populair bericht Op 9-3-2021 om 13:16 zei rauhfaser: Die van de VARA (ruim 50 stuks) heb ik in januari al geplaatst, maar wil ik daarna nog wel in de herhaling gooien. De link werkt nog en ik heb alles van Willem van Beusekom gedownload, nog bedankt daarvoor. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op 9-3-2021 om 14:17 zei Martin1968: Ik vind het eerlijk gezegd een gruwelijk gedachte, maar ben wel heel benieuwd wat en hoeveel er bewaard is gebleven. Ik ben veel milder geworden, komt denk ik door de leeftijd, ben vooral benieuwd naar 'nieuwe' opnames van voor 1975.
Geplaatst 9 maart 20214 jr. Auteur Populair bericht Ik ga van start in een apart draadje, AVRO, om te beginnen. Edwin
Geplaatst 11 maart 20214 jr. Op 9-3-2021 om 14:53 zei rauhfaser: Ik ga van start in een apart draadje, AVRO, om te beginnen. Edwin Geweldig!
Geplaatst 11 maart 20214 jr. Auteur Op 11-3-2021 om 18:42 zei Sapuripong: Geweldig! Hij staat er inmiddels al even.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.