Spring naar bijdragen

Corby Radio - 20210321 - 2000-2200 - Robbie Owen - Juke Box Drive In - Interview with Peter Philips

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Graham Cooke found his passion for radio aged just 7 when he heard Radio London. Listen how that youthful interest turned into career that got him into trouble helping Radio Jackie and eventually took him to the Voice of Peace of the coast of Israel

Second hour of our live interview with Graham Cooke ("Peter Philips" on Caroline). He finally arrives on the Voice of Peace, then off to Radio Nova in Italy, a quick return to Radio Jackie, and then Caroline 558 from the Ross Revenge. After 1988 Graham goes "legit" - Invicta FM, Blue Danube Radio, Breeze AM, and finally BBC Radio Kent. Plus his latest project "Caroline Community Radio" in Maldon, Essex.

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door MikeBr

Geplaatst

This is the second hour. Curious if there is a first hour as well. I met Graham (Cooke) at Radio Nova (picture) in Italy and never knew this is Peter Philips from Caroline. 

RadioNovaItaly.jpg

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst

Ik zie het nu. 1 uur in dat waardeloze mixcloud en een uur pixeldra.

Op 25 augustus 1980 heb ik Graham Cooke ontmoet bij Radio Nova in Camporosso. Nooit geweten dat dit Peter Philips was.

Op deze opname die ik toen op de camping maakte hoor je Graham Cooke op 23-8-1980 van 18-19h.

Deze inhoud is verborgen

DD-R2R-270-Nova-Italie-Graham-Cooke

Met dank aan Ben voor het digitaliseren

bewerkt door Albatrosstudio

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.