Geplaatst 23 maart 20213 jr. Populair bericht André Brasseur – Far West. In 1965 werd dit nummer uitgebracht op de achterkant van ‘Early Bird’ en verscheen vervolgens op diverse verzamellp’s. Het was Michael O die op Radio Atlantis een lange gezongen jingle maakte voor Debbie England: ‘Here’s Debbie England doing her radio thing for you on 312………..for here’s the offshore lady number one’. Michael O kennen we ook onder zijn eigen naam A.J. Beirens. André Brasseur - Far West. In 1965 this song was released on the back of 'Early Bird' and subsequently appeared on various compilation LPs. It was Michael O who made a long vocal jingle for Debbie England on Radio Atlantis: 'Here's Debbie England doing her radio thing for you on 312...........for here's the offshore lady number one'. Michael O is also known under his own name A.J. Beirens. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 14 april 20213 jr. Zou Les Reed dit ooit gehoord hebben voordat hij Man of Action componeerde? De eerste noten dit nummer van André Brasseur lijken daar wel een beetje op, vind ik.
Geplaatst 14 april 20213 jr. Auteur geen idee Rob komt bij mij niet zo over, maar kan aan mijn 'mindere' oren liggen
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.