Geplaatst 7 april 20214 jr. Populair bericht Soms levert een aanstaande verhuizing wel eens een verrassing op. Ik was 'em al jaren kwijt deze beker. En ook nooit gebruikt. Ik heb begrepen dat er maar een paar van gemaakt zijn. Een collectors item dus. 7 april 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 7 april 20214 jr. Mooi Juul nooit weg doen en.....als je hem weg doet wil ik hem wel kopen. Grt Rieni.
Geplaatst 7 april 20214 jr. Op 7-4-2021 om 18:03 zei Juul: Soms levert een aanstaande verhuizing wel eens een verrassing op. Ik was 'em al jaren kwijt deze beker. En ook nooit gebruikt. Ik heb begrepen dat er maar een paar van gemaakt zijn. Een collectors item dus. Over welke beker gaat het Juul?
Geplaatst 7 april 20214 jr. Auteur Ik begrijp je vraag niet....................er staat toch een foto?
Geplaatst 8 april 20214 jr. Bart, Het is een witte beker met daarop in kleur gedrukt een afbeelding van de Norderney met de tekst 'Zeezenderweek TinekeShow 2014'.
Geplaatst 8 april 20214 jr. Auteur Ja, ik was helemaal vergeten dat Bart "iets minder goed ziet". Maar gelukkig wel goed leest. Sorry Bart, ik zal het onthouden.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.