Geplaatst 10 april 20213 jr. Populair bericht Ook ik heb dat, als Big L - Radio London luisteraar in de jaren 60, dat je mensen op een lijstje hebt om te ontmoeten. In ieder geval is dat met één gelukt. Big L engineer Dave Hawkins die de zender samen met nog een andere technicus de zender op 14 augustus 1967 om 15.00 uur moest zetten. Dave ontmoette ik op de radiodag in 2011 in A'dam. Ik heb lang met hem staan praten.....................en ging op de foto. "Mijn dag was goed" Een andere Big L "held" is dj Pete Brady. Naar hem luisterde ik vaak als hij in de ochtend om 06.00 begon. Prima dj ! In m'n geheugen zit nog steeds een aankondiging van Pete toen hij om 06.00 uur begin met "Let the water run down" van P.J. Proby. En laat ik nu een foto tegen komen die Martin v.d. Ven maakte in 2017 van mijn helden samen ! ( hopelijk heeft Martin de foto wat groter voor mij ) foto: © Martin v.d. Ven. 10 april 20213 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 11 april 20213 jr. At your service beste Juul. En kijk ook even hier: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 april 20213 jr. Auteur Hé Martin. Erg bedankt hoor ! Mijn helden op 1 foto. Met Dave heb ik zeker een uur staan praten destijds. En hij vertelde veel of z'n tijd bij Big L. Fascinerend ! Ik nog naar je link kijken. Nogmaals dank . Juul
Geplaatst 11 april 20213 jr. Auteur Dag Martin, Inmiddels met veel interesse naar de foto's uit jou link gekeken. Veel mensen herken ik niet, ook als ik de namen zie, maar heel gek eigenlijk als je de namen van dj's ziet en je ogen dicht dan hoor ik in m'n geheugen nog wel de programma's. Maar als je dan de foto's ziet hoe ze er in 2017 uitzagen kun je je bijna niet voorstellen dat het de dj's waren die ons zo "vermaakten". Tja, ouder worden hé. Vraag wie is Roger Scott ?. Ik ken nl wel een Roger Scott die ik heb ontmoet in Canada - Montreal bij CFOX. Ik was toen op vacantie in Canada ( 1969 ) en kreeg een uitnodiging om te kijken. Maar de Roger Scott op jou foto's is een andere. De Roger Scott die ik ken is nl al een tijd terug helaas overleden en die ging nadat hij uit Canada naar UK ging bij Capitol Gold werken. Juul
Geplaatst 11 april 20213 jr. Op 11-4-2021 om 19:22 zei Juul: Dag Martin, Inmiddels met veel interesse naar de foto's uit jou link gekeken. Veel mensen herken ik niet, ook als ik de namen zie, maar heel gek eigenlijk als je de namen van dj's ziet en je ogen dicht dan hoor ik in m'n geheugen nog wel de programma's. Maar als je dan de foto's ziet hoe ze er in 2017 uitzagen kun je je bijna niet voorstellen dat het de dj's waren die ons zo "vermaakten". Tja, ouder worden hé. Vraag wie is Roger Scott ?. Ik ken nl wel een Roger Scott die ik heb ontmoet in Canada - Montreal bij CFOX. Ik was toen op vacantie in Canada ( 1969 ) en kreeg een uitnodiging om te kijken. Maar de Roger Scott op jou foto's is een andere. De Roger Scott die ik ken is nl al een tijd terug helaas overleden en die ging nadat hij uit Canada naar UK ging bij Capitol Gold werken. Juul Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit is de Roger Scott op de foto's met al zijn andere namen.
Geplaatst 12 april 20213 jr. Auteur Dank je wel Bert. Die naam Arnold Lane zegt me wel iets. (afgezien van de naam Arnold Lane door Pink Floyd ) Ben nooit zo'n volger van andere zeezenders dan Big L geweest. Juul
Geplaatst 12 april 20213 jr. Over Dave Hawkins gesproken, directeur van Eastlake Audio vanaf 1975. En die hadden ooit iets met de Wisseloord Studio's .............. Rob V.
Geplaatst 12 april 20213 jr. Auteur Dat klopt. Toen was Bart Sloothaak nog de oprichter - baas namens Phonogram - Polygram. 12 april 20213 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 12 april 20213 jr. "Roger Scott" was in de jaren 60 te horen achtereenvolgend op Radio Essex, Radio 270, Radio 390 en Radio Caroline North, in de jaren 70 dan als "Arnold Layne" op RNI. Zijn echte naam is Greg Bance. 5 verschillende zeezenders dus. Een aardige man, was vaak te gast op onze Radio Days in Amsterdam. Martin
Geplaatst 12 april 20213 jr. Op 12-4-2021 om 18:03 zei MvdVen: "Roger Scott" was in de jaren 60 te horen achtereenvolgend op Radio Essex, Radio 270, Radio 390 en Radio Caroline North, in de jaren 70 dan als "Arnold Layne" op RNI. Zijn echte naam is Greg Bance. 5 verschillende zeezenders dus. Een aardige man, was vaak te gast op onze Radio Days in Amsterdam. Martin De man herinnerde ik me van de Radio Days in Amsterdam omdat hij als een van de weinigen iedere keer weer opdook als het tijd was voor een ander station.
Geplaatst 18 april 20213 jr. Op 12-4-2021 om 18:03 zei MvdVen: "Roger Scott" was in de jaren 60 te horen achtereenvolgend op Radio Essex, Radio 270, Radio 390 en Radio Caroline North, in de jaren 70 dan als "Arnold Layne" op RNI. Zijn echte naam is Greg Bance. 5 verschillende zeezenders dus. Een aardige man, was vaak te gast op onze Radio Days in Amsterdam. Martin Heeft hij ook niet nog een poosje aan boord gezeten van de Ross Revenge voor Caroline? In 1990 of zo? Groeten, Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.