Geplaatst 2 mei 20213 jr. Populair bericht Ik kom hier regelmatig files tegen van BBC programma's. Op de BBC Programme Explorer staan 207.449 files beschikbaar ter download. Misschien zit er iets voor jou tussen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Have fun.
Geplaatst 2 mei 20213 jr. bedankt rons again voor deze link , en vond al wat goede radioshows van tony blackburn daar , alleen de download mogelijkheid , waar je het over had , zie ik niet , hopelijk kan je me op weg helpen , grtz, kor
Geplaatst 2 mei 20213 jr. Auteur Hoi Kor, Sommige programma's kan je rechtstreeks downloaden. De meeste programma's download ik met free software genaamd "JDownloader". Werkt als een speer. Succes Ronny
Geplaatst 3 mei 20213 jr. Hoi Rons. Het lukt mij niet om dit programma te openen op mijn computer. Mijn virusscanner (Eset) zal het wel tegenhouden, maar ik weet niet hoe ik dat op moet lossen. Heb jij misschien een idee hoe ik dat moet doen? Groetjes, Peter
Geplaatst 3 mei 20213 jr. Auteur Peter Geen idee. Ik ken de software van Eset niet. Als je probeerde te openen met Microsoft Edge, probeer het dan eens met Firefox of Google Chrome. Ronny
Geplaatst 6 mei 20213 jr. Hallo Ronny, Ik heb het nu geprobeerd met Microsoft Edge. lukte ook niet. Ik denk dat het een kwestie is van jammer maar helaas. Het is wel een mooie site. Groetjes, Peter
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.