Geplaatst 19 mei 20213 jr. Populair bericht NOS H3-Joost den draaier - NOS Maal 17-04-1978 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 mei 20213 jr. Dit zijn leuke uitzendingen. Bedankt Martin.Volgens mij werd het altijd uitgezonden tussen 17.00 en 18.00. Tijdens het eten stond het programma altijd aan bij ons thuis, eind jaren 70. Leuke radio herinneringen. Als er nog meer te vinden is dan is dat meer dan welkom.
Geplaatst 19 mei 20213 jr. Op 19-5-2021 om 16:25 zei Benny61: Dit zijn leuke uitzendingen. Bedankt Martin.Volgens mij werd het altijd uitgezonden tussen 17.00 en 18.00. Tijdens het eten stond het programma altijd aan bij ons thuis, eind jaren 70. Leuke radio herinneringen. Benny, Nee hoor. Het was altijd tussen 18 en 19 uur. Dat was het uur, dat altijd gereserveerd was voor de NOS, in tegenstelling tot de overige uren van de dag waarbij elke dag een andere omroep de zendtijd op Hilversum 3 vulde. Denk bijvoorbeeld aan de VARA-dinsdag of de TROS-donderdag. Gerard 19 mei 20213 jr. bewerkt door Gerard van den Ende
Geplaatst 25 mei 20213 jr. Beste Gerard,je hebt inderdaad gelijk. Het was na 18.00. Ik had het moeten weten,maar de tand des tijds laat wel eens wat slijtage zien😊
Geplaatst 27 mei 20213 jr. Opname begint om 18:10. Vóór Joost den Draaijer kwam eerst De Vacaturebank, van 18:02 tot 18:10. Daarom begint de opname ook met de 'running gag': "hartelijk bank".
Geplaatst 1 juni 20213 jr. Ik herinner me nog dat het NOS maal, zoals het programma heette, inderdaad werd uitgezonden van maandag t/m zaterdag van 18.10 (na de vacaturebank) tot 19.00. Op maandag, woensdag en vrijdag Joost den Draayer, dinsdag en donderdag Frits Spits en op zaterdagavond vaak Felix Meurders. Het NOS maal was in de jaren 70 de voorloper van de Avondspits.
Geplaatst 1 juni 20213 jr. De radio stond altijd aan tussen 18.00-1900 in die tijd Ik was een vaste luisteraar van NOS Maal als 16 jarige.Jammer dat het toen stopte in 78. Er waren vaak wat oudere hitjes te horen,en het oeverloze gebrabbel van de dj 'Joost' was ook best leuk. Die vacaturebank moest je even doorheen,en dan kon je beginnen met de stamppot. Hebben onze gewaardeerde leden misschien nog wat van deze uitzendingen op de plank liggen? Zou leuk zijn om nog wat materiaal van NOS Maal te kunnen luisteren.
Geplaatst 3 juli 20213 jr. Auteur Populair bericht NOS H3-Joost den draaier - NOS Maal 26-05-1978 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 juli 20213 jr. Op 3-7-2021 om 08:08 zei martinja: NOS H3-Joost den draaier - NOS Maal 26-05-1978 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Martinja, Dit was toen de laatste Joost den Draaijer op dat tijdslot. De maandag daarop startte Frits Spits met zijn allereerste Avondspits. Gerard
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.