Spring naar bijdragen
  • 0

Nog steeds layout problemen.

dave76

Vraag

Geplaatst

Ik las onlangs dat de layout problemen waren opgelost maar ik zie het nog steeds in de versmalde vorm. Ik gebruik Chrome en daar is het probleem nog steeds van kracht,

Hebben meer mensen dit?

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Aan ons is woensdag gemeld dat het probleem is opgelost. Wanneer jullie nog problemen ervaren met de opmaak probeer dan eerst het volgende:

• Browsercache leegmaken

Wanneer het probleem dan nog niet is opgelost, laat dit dan even hier weten en geef daarbij de volgende zaken aan:

• welk besturingssysteem je gebruikt (W10/Apple/Ubuntu enz.)
  • met welke browser + versienummer je de problemen hebt.
  • De pagina('s) waar je wel (en geen) problemen hebt.

Zonder deze informatie kunnen wij niet verder kijken.

On Wednesday we have been informed that the problem has been resolved. If you still have problems with the website layout, please let us know here which operating system you are using (W10 / Apple / Ubuntu etc.) and the browser you are having problems with. We cannot look further without this information.

And last but not least: make sure you are using the latest version of your browser.

• 1
Geplaatst

Vergeet ook niet eerst eens de browsercache te legen. Bij een aantal lijkt dit de oorzaak te zijn. Mocht het daarna nog steeds niet goed zijn, laat het dan weten met de aanvullende informatie zoals hierboven beschreven.

• Bedankt 1
  • 0
Geplaatst
5 uur geleden zei dave76:

Ik las onlangs dat de layout problemen waren opgelost maar ik zie het nog steeds in de versmalde vorm. Ik gebruik Chrome en daar is het probleem nog steeds van kracht,

Hebben meer mensen dit?

Ja, ik heb er ook nog last van.

• 0
Geplaatst
2 uur geleden zei Drumbeat:

Still not displaying properly on Firefox for Mac

I have a MAC  (OSX High Sierra 10.3.6  No problems with FF.( 88.01)  But problems with Safari. (13.1.2 )

• 0
Geplaatst

Ondanks legen van de cache:

Opera, Waterfox, Firefox,

alles met windows 7 ultimate  64bits, met vorige week laatste update van Microsoft, nog steeds de breedte voor een smartfone...

98356994_ScreenShot2021-05-21at19_22_11.thumb.png.5ad2cada4edb4f42867149bb74d3c1e8.png

• 0
Geplaatst
Op 22-5-2021 om 16:23 zei arno:

Ook hier blijf het probleem bestaan ondanks het legen van de cache.....maak gebruik van Windows10

Heb je ook een browser + versienummer voor me waarin dit probleem zich voordoet?

• 0
Geplaatst
1 uur geleden zei arno:

Het probleem is bij mij inmiddels opgelost, Harmen. Dank voor je reactie!

En Arno, kun je de essentie van de reactie van Harmen laten weten? Wie weet hebben anderen er ook nog wat aan...........

Ik heb met mijn OSX en Safari nog steeds een probleem.

Dus ik kom hier niet zo veel meer.

Maar nog steeds is volstrekt onduidelijk wat er zo nodig veranderd moest worden.

• Vind ik leuk 1
  • 0
Geplaatst

Bij was het probleem oplost bij het wissen van de browsergeschiedenis én de gecachte afbeeldingen en bestanden (Google Chrome), Juul. 

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6638
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    GroningerFries
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.