Geplaatst 30 mei 20213 jr. Peppers – (the) Hot Caramel. Ook dit nummer staat al in de discografie en kan worden aangevuld. Het was Fred van den Bosch op Radio Atlantis die het nummer gebruikte als eindtune in zijn zondagmiddagprogramma op Radio Atlantis, waarin hij de nieuwe releases voorstelde. Peppers - (the) Hot Caramel. This song is also already in the discography and can be added to. It was Fred van den Bosch on Radio Atlantis who used the song as the end tune in his Sunday afternoon show in which he introduced the new releases. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 mei 20213 jr. Op 30-5-2021 om 19:08 zei hans knot: Peppers – (the) Hot Caramel. Ook dit nummer staat al in de discografie en kan worden aangevuld. Het was Fred van den Bosch op Radio Atlantis die het nummer gebruikte als eindtune in zijn zondagmiddagprogramma op Radio Atlantis, waarin hij de nieuwe releases voorstelde. Peppers - (the) Hot Caramel. This song is also already in the discography and can be added to. It was Fred van den Bosch on Radio Atlantis who used the song as the end tune in his Sunday afternoon show in which he introduced the new releases. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het "voorlopig" laatste uur van de Nederlandstalige service met Frank van Leeuwen werd op 25 augustus 74 ook met deze tune ingeleid. 13-14u
Geplaatst 31 mei 20213 jr. Auteur Op 31-5-2021 om 03:18 zei bert ree: Het "voorlopig" laatste uur van de Nederlandstalige service met Frank van Leeuwen werd op 25 augustus 74 ook met deze tune ingeleid. 13-14u Beste Bert dat uur is niet in mijn archief. Misschien kun je mij een stukje van het begin sturen. Wij nemen het pas op als we er een fragment bij hebben dank en groet Hans
Geplaatst 31 mei 20213 jr. Op 31-5-2021 om 09:19 zei hans knot: Beste Bert dat uur is niet in mijn archief. Misschien kun je mij een stukje van het begin sturen. Wij nemen het pas op als we er een fragment bij hebben dank en groet Hans Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren na 60 min
Geplaatst 2 juni 20213 jr. Auteur Op 31-5-2021 om 13:31 zei bert ree: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren na 60 min perfect dank dus, ik voeg het erbij en komt in de volgende totale update soundscapes
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.