Spring naar bijdragen

Featured Replies

• 1 month later...
Geplaatst

Ik heb de opname van 26 december 72 nog niet beluisterd, maar volgens mij is het Jeremy Bender en Lion Keezer. Volgens een eerder draadje     :is dit de datum Radio Caroline 1972.12.22 1155-1225 Leon Keezer & Jeremy Bender

bewerkt door hans558

Geplaatst
  Op 5-7-2021 om 09:57 zei martinja:

Radio Caroline 25121983  1200-1331  robin ross

Deze inhoud is verborgen

Caroline-19721226-1155-1225-LeonKeezer-JeremyKeezer

Deze inhoud is verborgen

1972: Lion Keezer en Jeremy Bender aka Pierre Deseyn (RNI) en Pierre van Gent (Atlantis), bij Mi Amigo was hij naamloos

• 4 weeks later...
Geplaatst
  • Populair bericht

Hierbij de complete versie. Ik denk niet dat deze is toetertijd is uitgezonden. Het was 'de Engelse periode' aan boord van de MV en de enige Nederlandse DJ's die te horen waren zijn Johan Visser en Will Luikinga waarvan de tapes al aan boord lagen. Pas op 30-10-1979 lukte het Ad Roberts en Peter de Vries om aan boord te komen zonder tapes want die moesten ze achterlaten op het politiebureau na een eerdere poging om de MV te bereiken. Vanaf de 31e mochten beide heren de gehele programmering voor hun rekening nemen.

Deze inhoud is verborgen

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.