Geplaatst 6 augustus 20213 jr. Op 6-8-2021 om 10:50 zei Ben: Dat plaatje zal dan waarschijnlijk van na 1962 zijn. Ben, Uit 1962, hier een reclame van Tomado: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet Nico.
Geplaatst 6 augustus 20213 jr. Auteur Die reclame is uit 1962, maar waarom zou het plaatje dan ook uit 1962 zijn? Jamin gebruikte in 1962 en 1963 exact dezelfde reclame, Tomado mogelijk ook. Maar op het plaatje van Benny Vreden komt de reclame van Jamin niet voor. In 1963 "deden" zij (Benny Vreden) de reclame niet meer, die werd toen gedaan door Tevéra produkties. Vandaar mijn suggestie dat het plaatje van na 1962 is. 6 augustus 20213 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 6 augustus 20213 jr. Ik kan het niet zo snel vinden, maar ik meen dat Niels Zack hem toen heeft aangeboden met de vermelding 1962. Wat ik wel vond is dit: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren en Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet Nico.
Geplaatst 6 augustus 20213 jr. Auteur Ik snap 'm. Bedankt voor de links, Nico. Op het singeltje Jingle Time (BVP221) staat de Jamin reclame dan weer wel. Curieus.
Geplaatst 7 augustus 20213 jr. Over Tevéra produkties gesproken. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 augustus 20213 jr. Auteur Da's een prachtige toevoeging! De vraag naar de twee stemmen heeft inmiddels veel additionele info naar boven gebracht. Allen bedankt voor het delen van die info!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.