Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

WOLD FM Fort Myers Florida 95 FM Cruisin America with Cousin Brucie part 1 date unknown 48 min

WOLD FM Fort Myers Florida 95 FM Cruisin America with Cousin Brucie part 2 date unknown 47 min

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  Op 23-8-2021 om 22:23 zei bert ree:

En Harry Chapman bekend van WOLD is ondertussen ook al weer 40 jaar overleden.

En ik maar denken dat WOLD een fake station was speciaal voor dat liedje  !!

Geplaatst

Deze inhoud is verborgen

Volgens de Engelse versie van dat Wikipedia-artikel, 

Deze inhoud is verborgen
, bestond er toen inderdaad al een station met die naam. Maar Chapin had de naam van dat station gekozen vanwege de woordspeling W-OLD. Het gaat immers over een deejay die 'te oud' zou zijn geworden voor zijn publiek.

bewerkt door Will Stevens

Geplaatst

Harry Chapin - W.O.L.D. Ik kende de song niet maar dit is een vonk die overslaat...zoals we zeggen liefde op het eerste gehoor.

Geplaatst
  Op 25-8-2021 om 07:01 zei Geert M.:

Harry Chapin - W.O.L.D. Ik kende de song niet maar dit is een vonk die overslaat...zoals we zeggen liefde op het eerste gehoor.

In 1974 regelmatig te horen via de zeezenders en kwam ook de top 40 binnen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.