Geplaatst 1 september 20213 jr. Laatste dag Veronica 538 29 files van de laatste dag Veronica 538, sommige files zijn studio opnames sommige weer opgenomen van de radio, sommige dubbele uren maar diverse kwaliteit. https://pixeldrain.com/l/CMN8Pw58
Geplaatst 3 september 20213 jr. Ik weet nog dat ik in het geheel het moment gemist hebt van Veronica. Wist de tijd niet exact meer, Noordzee heb ik trouwens ook niet mee gekregen. Ze kwamen niet door, of beter gezegd de skywave van de ander was sterker dan de grondgolf van Noordzee. Theo
Geplaatst 3 september 20213 jr. De laatste dag dus.................."in geuren en kleuren". Voor degene die te jongen waren maar ook hen die in een deel van Nederland woonden om het goed te horen. Vanaf hier kun je alles lezen horen en zien. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.