Geplaatst 7 oktober 20213 jr. Goededag allen, twee dagen geleden heb ik een interface van Behringer gekocht. Maar ik kom er achter dat deze niet goed werkt. Ik kan niet ermee streamen. Dus als ik hem op mijn pc aansluit en ik wil hem door mijn streamingsprogramma laten vinden dan lukt het niet om hem te vinden. Ik hoop op een reactie en dat iemand hiermee mij zou kunnen helpen. Dean
Geplaatst 12 oktober 20213 jr. Ik begreep dat je op het radioforum al een en ander aan informatie hebt gekregen inclusief handleidingen. Je kunt bijvoorbeeld al beginnen met aan te geven wat je al allemaal geprobeerd hebt uit de handleiding en de links, zodat er een beter beeld kan ontstaan van waar je tegenaanloopt. Nu stel je de vraag te vrijblijvend, omdat er 1000 en 1 oorzaken kunnen zijn.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.