Geplaatst 31 oktober 20213 jr. Populair bericht Misschien al eerder gedeeld hier? Voor wie het gemist heeft: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 november 20213 jr. Ja dat wel Will, maar er bestaat ook een boek van. Het is van de jaren '80 geleden dat ik het gelezen heb. Het ging wel voornamelijk over Veronica.
Geplaatst 2 november 20213 jr. de TV docu die de TROS tv maakte heette oorspronkelijk "zenders in woelig water". Is volgens m'n geheugen op 30 augustus 1974 uitgezonden De docu was nooit gedigitaliseerd en lag in het TROS archief. Het filmblik kwam ik tegen in de kelder. Dat digitaliseren heb ik toen met toestemming van onze TV directeur laten doen. Die tape is later gelicenseerd aan Strengholt. ( de moeder maatschappij van Radio Noordzee ). En toen is de titel ook veranderd, waarom? Geen idee. Ik heb hier nog een kopie van die master van 30 augustus 1974.
Geplaatst 2 november 20213 jr. Wat was de titel van het boek dan Ricky, ik kan er op het web niks over vinden.
Geplaatst 2 november 20213 jr. Op 2-11-2021 om 20:09 zei Lokeend: Wat was de titel van het boek dan Ricky, ik kan er op het web niks over vinden. Ik denk dat "De stemmen van de Noordzee" wordt bedoeld. Op 2-11-2021 om 18:57 zei Juul: de TV docu die de TROS tv maakte heette oorspronkelijk "zenders in woelig water". Is volgens m'n geheugen op 30 augustus 1974 uitgezonden Klopt Juul. Ik heb hier de TROS kompas nog van die week.
Geplaatst 2 november 20213 jr. Op 2-11-2021 om 22:37 zei Albatrosstudio: Ik denk dat "De stemmen van de Noordzee" wordt bedoeld. Klopt Juul. Ik heb hier de TROS kompas nog van die week. Zou het "Kapers voor de kust" kunnen zijn? De stemmen van de noordzee verscheen in 1994. Een mooi boek trouwens.Dat
Geplaatst 3 november 20213 jr. Auteur Heb er wel een LP van. 3 november 20213 jr. bewerkt door harveyfm
Geplaatst 3 november 20213 jr. Ik heb een mailtje gezonden naar die vriend waar ik het ooit van geleend heb. Ik wacht op antwoord. Het is ondertussen meer dan 35 jaar geleden dat ik dat boek gezien heb. Sorry voor de verwarring.
Geplaatst 6 november 20213 jr. Heb er een dvd van kwam hem tegen in een kringloop winkel . Elpee had ik ook en cd .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.