Spring naar bijdragen

De leeuw Alles......

chaldy

Aanbevolen berichten

Ik heb qua tv nagenoeg alles wat De Leeuw gedaan heeft in mijn collectie, met wat kleine uitzonderingen in de laatste jaren (Vond ik gewoon niet zo interessant meer).

Qua radio heb ik heel, heel weinig. Er zijn wel wat selecte radio-opnamen geweest die bij het uitkomen van de dvd-box 'Een Kwart Eeuw De Leeuw' (jou ongetwijfeld welbekend) te downloaden waren vanaf een website. Die zal ik eens voor je opzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Juul:

Vervelende man die de Leeuw..............................als je ook maar even kritiek hebt op hem dan is ie onmiddellijk op z'n teentjes getrapt. En bij anderen doet ie niet anders.

Klinkt alsof je uit ervaring spreekt, Juul. Ik heb wel eens wat gehoord her en der, over dat hij mensen tijdens zijn show uit de zaal liet zetten, maar is het echt zó erg, ja?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ikwas eens in de radiostudio toen hij een tijdje programma's overnam ( was dat R3 ?, ) en als ie dan een inbeller aan de lijn had die "iets te slimmer of gevatter was " dan hij moest de technicus de beller wegfaden en dan zei de Leeuw dat de verbinding "slecht was"...........

Wij wisten wel beter. 

Mijn moeder zei altijd;'artiesten hé".

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Juul:

Nou ikwas eens in de radiostudio toen hij een tijdje programma's overnam ( was dat R3 ?, ) en als ie dan een inbeller aan de lijn had die "iets te slimmer of gevatter was " dan hij moest de technicus de beller wegfaden en dan zei de Leeuw dat de verbinding "slecht was"...........

Wij wisten wel beter. 

Mijn moeder zei altijd;'artiesten hé".

Was dat eind '91? Hij heeft dat najaar een tijdje 'De Nacht Klinkt Anders' overgenomen (kwam ik ook pas vorige maand achter). Of 2001, toen hij een paar maanden lang één ochtend van Stenders Vroeg overnam.

Overigens, moet ik zeggen... Ja, dit klinkt wel als De Leeuw. 😬

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.