Geplaatst 25 november 20213 jr. Populair bericht Op 17 december 2000 maakte Jeffrey Willems als onderdeel van zijn 3FM zaterdagnacht programma "back to the oldschool" een special over Decibel radio met gast Lion Keezer. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Playlist van deze aflevering: Quote Playlist Back To The Old School 17 december 2000 (Decibel Special) 1-2 uur: 1 Cuba Gooding - Happiness 2 Julia & Company - Breakin' Down Suger Samba 3 Howard Johnson - Let's take time out 4 Kano - Another Life 5 Chic - You're beautiful 6 Level 42 - Turn It On 7 Hashim - Al -naafish 8 Jeffrey Osborne - Plane Love 9 Major Harris - All my life 10 T - Life - Something that you do to me 2-3 uur: 1 Delegation - It's your turn 2 Toni Smith - Ooh i like the way 3 Debarge - Rhythm of the night 4 Wang Chung - Don't let go 5 Steve Harvey - Tonight 6 Real to Reel - Can you treat me like she does 7 Melba Moore - Never say never 8 Kleeer - Intimate Connection 9 Central Line - Time for some fun 10 Patti Austin - It's All Behind Us Now (Ik heb nog meer opnames van "de overnachting" en "back to the oldschool" die ik ook zal posten maar wilde deze special apart aanbieden gezien het onderwerp) 25 november 20213 jr. bewerkt door BENN0
Geplaatst 26 november 20213 jr. Jeffrey was een goeie deejay met verstand van muziek. Dat was ook in het Steenen Tijdperk te horen. Deze muziek lag nog meer in zijn eigen straatje. Edwin
Geplaatst 26 november 20213 jr. Ik heb in een grijs verleden nog regelmatig contact gehad met Lion Keezer. Wie weet waar hij tegenwoordig uithangt? Piet.
Geplaatst 26 november 20213 jr. Op 26-11-2021 om 14:17 zei Piet van der Vooren: Ik heb in een grijs verleden nog regelmatig contact gehad met Lion Keezer. Wie weet waar hij tegenwoordig uithangt? Piet. Dat weet ik niet, maar begin hier eens met zoeken: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 november 20213 jr. Op 26-11-2021 om 14:17 zei Piet van der Vooren: Ik heb in een grijs verleden nog regelmatig contact gehad met Lion Keezer. Wie weet waar hij tegenwoordig uithangt? Piet. Is gewoon in het land en druk met zijn korte golf zender Mi Amigo International. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.