Geplaatst 13 december 20213 jr. Populair bericht Bericht vandaag op RadioWereld.nl Vaste luisteraars van Arbeidsvitaminen op NPO radio 5 zullen vreemd hebben opgekeken toen ze niet het vertrouwde geluid van Hans Schiffers hoorden, maar Felix Meurders. “Dat ik dit nog eens een keer mag meemaken in mijn radiocarrière: Arbeidsvitaminen presenteren,“ aldus Meurders. Foto: BnnVara / Tom Cornelissen Normaal gesproken presenteert Meurders het programma ‘FM op 5’ op zaterdagochtend op NPO Radio 5, maar nu viel hij in voor zijn collega. “Hans Schiffers heeft een dagje vrij en mij de eer toebedeeld.” En voor Meurders was dat duidelijk genieten. “Wat een weelde is dat om te baden tussen de prachtige muziekstukken.” Met (nieuwe) link naar de uitzending van NPO Radio5 vanwege rechten. https://www.nporadio5.nl/uitzendingen/arbeidsvitaminen/d2446487-a489-4b0c-9109-65baac760e2b/2021-12-13-arbeidsvitaminen 13 december 20213 jr. bewerkt door Rrrricky link aangepast vanwege auteursrechten
Geplaatst 14 december 20213 jr. Op 13-12-2021 om 19:03 zei Rrrricky: Bericht vandaag op RadioWereld.nl Vaste luisteraars van Arbeidsvitaminen op NPO radio 5 zullen vreemd hebben opgekeken toen ze niet het vertrouwde geluid van Hans Schiffers hoorden, maar Felix Meurders. “Dat ik dit nog eens een keer mag meemaken in mijn radiocarrière: Arbeidsvitaminen presenteren,“ aldus Meurders. Foto: BnnVara / Tom Cornelissen Normaal gesproken presenteert Meurders het programma ‘FM op 5’ op zaterdagochtend op NPO Radio 5, maar nu viel hij in voor zijn collega. “Hans Schiffers heeft een dagje vrij en mij de eer toebedeeld.” En voor Meurders was dat duidelijk genieten. “Wat een weelde is dat om te baden tussen de prachtige muziekstukken.” Met (nieuwe) link naar de uitzending van NPO Radio5 vanwege rechten. https://www.nporadio5.nl/uitzendingen/arbeidsvitaminen/d2446487-a489-4b0c-9109-65baac760e2b/2021-12-13-arbeidsvitaminen Is er toevallig een downloadlink beschikbaar? Edwin
Geplaatst 15 december 20213 jr. Populair bericht Heeft Felix zijn belofte doorbroken uit 1985. Hij zei dat ie van zijn lang zal zijn leven niet voor de TROS zou gaan werken. Nu is het er toch van gekomen, weliswaar in een van oorsprong AVRO programma. Op 8 oktober 2021 presenteerde Felix voor MAX Lunch lekker, wat ie eenmalig overnam van Daniël Dekker.
Geplaatst 15 december 20213 jr. Op 15-12-2021 om 07:51 zei frankdebruin1971: Heeft Felix zijn belofte doorbroken uit 1985. Hij zei dat ie van zijn lang zal zijn leven niet voor de TROS zou gaan werken. Nu is het er toch van gekomen, weliswaar in een van oorsprong AVRO programma. Op 8 oktober 2021 presenteerde Felix voor MAX Lunch lekker, wat ie eenmalig overnam van Daniël Dekker. Helaas zijn de NPO-radioprogramma's tegenwoordig nog wel terug te luisteren, maar niet meer te downloaden. Gedoe. Wil iemand deze Felix-fan aan die show van 8 oktober helpen, eventueel via een pm? Dank alvast, Edwin
Geplaatst 15 december 20213 jr. Op 15-12-2021 om 07:51 zei frankdebruin1971: Heeft Felix zijn belofte doorbroken uit 1985. Hij zei dat ie van zijn lang zal zijn leven niet voor de TROS zou gaan werken. Nu is het er toch van gekomen, weliswaar in een van oorsprong AVRO programma. Op 8 oktober 2021 presenteerde Felix voor MAX Lunch lekker, wat ie eenmalig overnam van Daniël Dekker. Klopt, dat zei hij in de laatste Nationale Hitparade bij de NOS, voordat die lijst in 1985 door de TROS werd overgenomen.
Geplaatst 23 december 20213 jr. Op 14-12-2021 om 12:32 zei rauhfaser: Is er toevallig een downloadlink beschikbaar? Edwin Ja, maar die mag ik hier niet plaatsen. Vraag de link via een pb. Groeten, Gerrit
Geplaatst 24 december 20213 jr. Op 23-12-2021 om 18:47 zei Gerrit: Ja, maar die mag ik hier niet plaatsen. Vraag de link via een pb. Groeten, Gerrit Dank je Gerrit, Ik ben inmiddels voorzien. Met dank aan de gulheid en samenwerking die mij zo doen thuisvoelen op dit forum. Edwin
Geplaatst 25 december 20213 jr. Op 24-12-2021 om 08:05 zei rauhfaser: Dank je Gerrit, Ik ben inmiddels voorzien. Met dank aan de gulheid en samenwerking die mij zo doen thuisvoelen op dit forum. Edwin 🙌👍
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.