Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Uitvoerenden onbekend – All you really need is a Datsun. Er zijn van die melodietjes van reclamespots die je, vanwege de het mooie thema, decennia in je hoofd blijven zitten. In 1973 kwam die commercial uit op een single waarbij 5 verschillende uitvoeringen waren terug te vinden. Het werd in hetzelfde jaar bij Radio Noordzee gebruikt door Ferry Maat voor het inspreken van een commercial voor Datsun, terwijl Hans ten Hooge het voor een promospot gebruikte voor races op het circuit van Zandvoort in het laatste weekend van juli 1973.

Performers unknown - All you really need is a Datsun. There are those melodies from commercials that stay in your head for decades, because of the beautiful theme. In 1973 this commercial was released on a single with 5 different versions. In the same year it was used by Ferry Maat at Radio Noordzee to record a commercial for Datsun, while Hans ten Hooge used it for a promo spot for races at the Zandvoort circuit in the last weekend of July 1973.

Deze inhoud is verborgen
471754488_allyoureallyneed.png.56a80ce70abd1797f8cf13a40a6bd0df.png
Geplaatst

Ik sluit me graag bij het verzoek van Dyo aan. Ik vind beide promo's en met name de promo, die Hans Hogendoorn ingesproken heeft, geweldig om naar te luisteren en dat heb ik de afgelopen jaren best wel vaak gedaan :) . Mijn complimenten voor Henk, die het item hierboven op youtube gevonden heeft!

bewerkt door Ben

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.