Geplaatst 19 januari 20223 jr. Populair bericht One of the highlights of the Radio London RSLs is the Beatles Spectacular, one hour filled with Beatles music and jingles, presented by Ray Anderson. This particular Beatles spectacular was broadcast between 10:00 and 11:00 on August 11, 2001 from the Portakabin on Clacton Pier. Tony Currie reads the news at 10:30. Alan "Fab" Field is in the studio as well.
Geplaatst 19 januari 20223 jr. Ben, Echt gaaf, dank voor delen. Zie dat ik drie uurtjes van deze RSL heb met Ian Damon. Hoop dat de uurtjes met Ray ook nog een keer als mp3 beschikbaar komen. Echte vakman, geweldig. Ook altijd leuk dat de nieuwslezer Tony Currie een seintje moet geven om de riedel af te laten gaan. Knopje voor hem zelf zou makkelijker zijn hahah. Ook leuk dat de riedel TU (thank u) seint. Grts Eric 19 januari 20223 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 19 januari 20223 jr. Auteur Populair bericht Bedankt voor je reactie, Eric. Hier staan een aantal van m'n London RSL opnamen: Radio London (RSL) opnamen Ik zal volgende maand 's een begin maken om alles wat ik toen heb opgenomen digitaal beschikbaar te maken en on-line te gaan zetten.
Geplaatst 19 januari 20223 jr. Wouw, da's snelle service 😄 Dank Ben, er zitten voor mij nieuwe opnamen tussen. Altijd leuk om tijdens het klussen (of computeren) e.e.a op de achtergrond aan te zetten. Tja, we worden wat ouder en dan gaat de nostalgie opkomen 😉👍 Grts Eric
Geplaatst 19 januari 20223 jr. Op 19-1-2022 om 09:23 zei Ben: One of the highlights of the Radio London RSLs is the Beatles Spectacular, one hour filled with Beatles music and jingles, presented by Ray Anderson. This particular Beatles spectacular was broadcast between 10:00 and 11:00 on August 11, 2001 from the Portakabin on Clacton Pier. Tony Currie reads the news at 10:30. Alan "Fab" Field is in the studio as well. en dan te bedenken dat Ray in de tijd van radio atlantis zijn programma's opnam met 1 pick-up.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.