Geplaatst 16 maart 20223 jr. Heb nog geen tijd gevonden om deze opnames minitieus te beluisteren om meer informatie te krijgen. Maar misschien herkent iemand het en weet datum, tijd e.d. Muziek is super (tja, mijn generatie...) en in stereo. Dus alle informatie is zeer welkom. Dank alvast. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren lastluxie2a.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren lastluxie2b.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren lastluxie1a.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren lastluxie1b.mp3 16 maart 20223 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 16 maart 20223 jr. Zie ook : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb volgens mij twee keer een closedown opgenomen, eind 1991 en eind 1992. Onder 1989–1992 via de link hierboven staat uitgelegd wat voor closedowns dat waren.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.