Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

De tekst in de titel is wat er op de cassette staat, die Mike Grant 's voor me heeft opgenomen. Ik krijg de indruk dat de opname op kant A uit 1969 een half uur duurt en dat de resterende 15 minuten een opname uit de jaren '80 is.

Voor wie interesse heeft om de opname (verder) te analyseren of voor wie er gewoon 's naar wil luisteren 😃

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  • Populair bericht

De A-kant heb ik net geluisterd en bestaat uit de volgende twee delen:

Deze inhoud is verborgen

2056 Kid Jensen, 2100 Tony Prince. Nieuws 2100 Kid Jensen. Bob Stewart hitpick: Acid Gallery - Dance 'Round the Maypole.

Deze inhoud is verborgen

Zitten edits in uit de juli/augustus 1988. Fragmenten van diverse dagen. Carry King met de Top 20, Robin Beck met First time op de eerste plaats. En daarna Mike Hollis. Power Play Depeche Mode - ?. Shaun Tilley. Power Play: Alexander O'Neill - All Thru Man.

De B-kant is ook van 14-11-1969 en start om 2000 en loopt tot 2047 met Kid Jensen.

Oude Power Play: The Temeloes - (Call Me) Number One.
Dave Christian hitpick: The Cuff Links - Tracy.
Power Play: Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind of Music.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.