Geplaatst 26 maart 20222 jr. Populair bericht Deze opname komt van Mike Grant op cassette. Het is een middengolf opname van Radio Luxemburg en volgens het label op de cassette is deze van 2 April 1973. Op 42:46 in de opname wordt er aan de afstemknop van de radio gedraaid en komen we uit bij de nieuwslezer (Arend Langenberg?) op één van de Hilversumse zenders. Vervolgens is er ook nog even een Duitse zender te horen. Met dat gedraai aan de afstemknop geeft het wel een leuk tijdsbeeld vind ik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 maart 20222 jr. Dank je Ben, voor mij is dit een nieuwe opname. Ik ben hier enorm blij mee. Het leverde de Power Play van de vorige week op: New Inspiration met Medicine Man. Deze gelijk aan het lijstje van 1973 toegevoegd: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Datum klopt ook. Het is een maandagavond en dat was het op de bewuste datum. Op de 11e plaats in de Top 30 staat Detroit Emeralds met Feel the Need in Me en op de 14e plaats Timmy Thomas met Why Can't We Live Together. Dat is de lijst van 27 maart 1973. Op dinsdagavond werd in die tijd de Top 30 uitgezonden, en dat meldt Paul Burnett ook in deze uitzending. Net als dat hij vlak voor het nieuws aangeeft dat het zo na middernacht dinsdag 3 april 1973 is. De Top 30: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 maart 20222 jr. Auteur Populair bericht Ik vermoed dat ik nog twee kleine stukjes van dit programma heb gevonden. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 maart 20222 jr. Op 26-3-2022 om 19:28 zei Ben: Ik vermoed dat ik nog twee kleine stukjes van dit programma heb gevonden. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Met om 2300 het nieuws gelezen door Mark Wesley. Helaas wordt niet de Power Play van die week gedraaid, maar ben er wel blij mee. Ook hiervoor dank.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.