Geplaatst 1 april 20222 jr. Populair bericht Deze opnamen komen van Mike Grant. De datum heb ik nog niet kunnen achterhalen (mogelijk lukt dat op basis van het nieuws bulletin). Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 april 20222 jr. Op 1-4-2022 om 07:29 zei Ben: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Oude Power Play: John Miles - Highfly. Geen aanwijzing om te kunnen dateren. Op 1-4-2022 om 07:29 zei Ben: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Datum zet ik voorlopig op 08-08-1975. Gedateerd aan de hand van het nieuws over de 40.000 bail van John Stonehouse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1956 Tony Prince, 2130 Bob Stewart. Opname klint aardig vals. Op 1:14.20 zit een knip in de opname. Tony Prince gaat door tot 2130, dan Bob Stewart met een USA Top 30. Power Play: John Myatt - Young Young Love. Hotshot Tony Prince: Ashton, Gardner & Dyke - Resurrection Shuffle. Mooie aanvulling, ik had deze nog niet.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.