Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Bijna 49 jaar geleden.....................

Er is in  het verleden nogal wat onzin geschreven. "We zouden de Norderney langer op het stand hebben gehouden", kwam beter uit ivm de hearing op 18 april bewwerde men. Dat was nou eens "fakenieuws" !   hi

Hier een interview dat mede forum lid Piet van der Vooren had met de bergingsinspecteur Hans Walenkamp van Smit  die als 35 jarige de leiding had over het bergen.  Hans Walenkamp is vorig jaar overleden.

©Piet van der Vooren.

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 5-4-2022 om 12:34 zei Will Stevens:

Over precies een jaar kunnen jullie dit draadje gewoon weer oppakken. :cool:

Omdat het in 2023 een halve eeuw geleden is, doen we dan iets speciaals!

We zouden bv. met z'n allen op het strand kunnen gaan liggen. 😉

Geplaatst

En toch ik heb dit allemaal niet zo helder meer voor de geest staan.

De storm zelf wel omdat er toen veel stuk is gegaan, en ik weet wel dat Veronica uit de lucht was.

Maar toch staat het me niet meer zo bij, zal wel niet veel indruk gemaakt hebben denk ik dan.

De straaljager die tegen de tuien van de toren van Smilde is gevlogen herinner ik me dan wel weer goed.

Theo

Geplaatst
  • Populair bericht

Weet je ik was toen 14 jaar, de hormonen begonnen net door mijn lijf te gieren 🙃

En ik luisterde toen naar RNI, Veronica was te veel vader Abraham en ander glad Nederlands werk.

RNI had meer, laat ik het zo zeggen, meer internationale hit songs.

Caroline kon me ook wel trekken maar die kwamen zo slecht door toen in Emmen.

En de storm heeft veel indruk toen op mijn gemaakt, ik zag hoe masten om gingen en bomen.

Theo

Geplaatst
  Op 5-4-2022 om 19:16 zei radio tpot:

Weet je ik was toen 14 jaar, de hormonen begonnen net door mijn lijf te gieren 🙃

En ik luisterde toen naar RNI, Veronica was te veel vader Abraham en ander glad Nederlands werk.

RNI had meer, laat ik het zo zeggen, meer internationale hit songs.

Caroline kon me ook wel trekken maar die kwamen zo slecht door toen in Emmen.

En de storm heeft veel indruk toen op mijn gemaakt, ik zag hoe masten om gingen en bomen.

Theo

Hoe was de ontvangst in Emmen in april 73 (Veronica), mei juni 73 (Caroline) en juli 73 (Atlantis) op 259?

Geplaatst

In mijn geheugen staat dat RNI beter was, en dat met een draad buiten opgehangen, er geen verschil meer was.

Veronica klonk wat donkerder, meer laag, RNI meer hoog en minder laag.

Caroline herkende ik aan de verschil brom, ze waren er dan nog. 😁

Atlantis heb ik nooit gehoord.

Theo

Geplaatst

zat toen veel in Voorthuizen en met een autoantenne op denk 4 mtr was mijn ontvangst heel goed . Maar thuis in Purmerend was het in 73 prima voor alle zenders die er toen lagen voor de kust . Zijn er opnames van 13 april 73 van veronica heb ze wel van 11,12,14,15,17,en 18 April.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.