Geplaatst 4 april 20222 jr. Populair bericht De opnamen op deze cassette komen van Mike Grant. Op de A kant een opname van ruim 3 kwartier van Barry Alldis van 4 of 11 Maart 1978 (tijd gegokt, niet gehoord) en op de B kant allemaal fragmenten zoals in de titel aangegeven. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 april 20222 jr. Op 4-4-2022 om 07:33 zei Ben: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook deze had ik nog niet. Dank hiervoor. In de eerste minuut van de opname hoor ik Barry zeggen 26 past 1. Dan zou deze opname moeten starten om 0126. Er zit helaas geen nieuws in om dit te checken. Ook niet wat de datum betreft.
Geplaatst 9 april 20222 jr. Populair bericht Op 4-4-2022 om 07:33 zei Ben: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb deze opname beluisterd en daar waar nodig even een knipje gemaakt. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Barry Aldis noemt de datum in de uitzending. Power Play: The Opposition – This Year. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Programma wat te beluisteren was op de dinsdag. Waarschijnlijk ook uit 1980. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Geen aanwijzingen voor datering. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Power Play: 10cc - Good Morning Judge. Is uit de week van 16 tot 23 april. Het laatste stuk van de opname heb ik weggelaten, dat was alleen muziek.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.