Geplaatst 9 april 20223 jr. Populair bericht NOS-H3-19751225-1800-1900-JoostDenDraaijer-JoostMagNietEten Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 april 20223 jr. Auteur Populair bericht Goedemorgen J192. Ik heb er zelden de energie voor - mijn dag begint met vermoeidheid, maar toch ff gaan kijken waar deze ergens staat en heb 'm gevonden Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 april 20222 jr. Op 21-4-2022 om 07:29 zei martinja: Goedemorgen J192. Ik heb er zelden de energie voor - mijn dag begint met vermoeidheid, maar toch ff gaan kijken waar deze ergens staat en heb 'm gevonden Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het bijzondere is dat Joost deze uitzending begon met Paloma Blanca als 'gouwe ouwe'. Om 17.55 uur had Ferry Maat in de Top 100 over 1975 bij de TROS nummer 1 gedraaid....juist, Paloma Blanca. Vandaar het gegrinnik van Joost tijdens het intro. Edwin 25 april 20222 jr. bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.