Geplaatst 16 april 20222 jr. Populair bericht Dit zijn twee opnamen op één cassette van Mike Grant waar ik op dit moment verder geen informatie over heb (vermoedelijk heb ik deze nog niet verder beluisterd). Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beiden zijn "studio" opnamen.
Geplaatst 11 juni 20231 jr. Op 16-4-2022 om 06:59 zei Ben: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op 66:11 zegt Rosko: seven days till christmas
Geplaatst 12 juni 20231 jr. Populair bericht Op 16-4-2022 om 06:59 zei Ben: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Rosko - Rosko Show. 18-12-1978, geen tijdscode. Na 40:20 mogelijk hele uur einde/start. Daar zit een knip waarmee het inderdaad lijkt op een studio opname. Uitwerking: Billy Joel - Zanzibar Dr. Feelgood - Milk and Alcohol Marcus Josef - ? Telefoon gesprek met USA. Welk deuntje zit eronder? David Soul - Don't Give Up On Us Dr. Hook - Sharing the Night Together Na 15 min Rosko, welk muziekstukje wordt er op de achtergrond gedraaid? Op 15:40 Rosko promo? Welke muziek is daarvoor gebruikt? Quazar - Funk 'N' Roll (Dancin' in the Funkshine) Alice Cooper - Wish I Was Born In Beverly Hills Linda Ronstadt - Back in the USA Leif Garrett - Fun Fun Fun Olivia Newton-John - Gimme Some Lovin' Lucifer's Friend - Sweet Little Lady Emperor Rosko Distress Line Leif Garett - Feel the Need Billy Joel - Stiletto Na 45 minuten, welk nummer onder Rosko? = Pink Floyd - On The Run Tanya Tucker - Texas (When I Die) Elvin Bishop - Oh Babe Dr. Feelgood - Let's Have a Party The Starcastle - The Stars Are Out Tonight Meco - Medley: Over the Rainbow/We're Off To See the Wizzard Of Oz) Chicago - Gone Long GOne 01:05:55 Welk nummer onder Rosko? Seven days for Christmas. Leif Garrett - Groovin'
Geplaatst 12 juni 20231 jr. Op 12-6-2023 om 14:12 zei Vincent: Na 45 minuten, welk nummer onder Rosko? Pink Floyd - On The Run
Geplaatst 13 juni 20231 jr. Populair bericht Ik heb nog een versie van deze uitzending gevonden. Kwaliteit is minder, maar duurt wel langer: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.