Spring naar bijdragen

AVRO Steenen Tijdperk radio 2 Uitzendingen uit 2001

JacChicago

Aanbevolen berichten

Hallo Jac,

Ik zie dat jij heel veel Steenen Tijdperken ter beschikking hebt.

Zelf hoorde ik eens een heel interessante aflevering waarin "MacArthur Park" van Richard Harris compleet werd ontleed. Ik vermoed dat dit in de eerste helft van de jaren '90 moet geweest zijn.

Het zou me heel veel plezier doen moest jij of iemand anders deze aflevering zou kunnen aanbieden, je krijgt dan mijn oneindige dank 🙂

Mvg, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei JacChicago:

Hallo Frank, 

De afleveringen van het Steenen TIjdperk, die ik heb dateren van deze eeuw. Toen werkte ik voor het programma.

Daarvoor was ik net als jij gewoon een fanatiek luisteraar van het programma. De uitzending die jij beschrijft heb ik helaas dus niet.

Groet, 

Jac

Dag Jac,

Toch bedankt voor je reactie en alle goede programma's.

Helaas heb ik destijds deze draad niet opgemerkt en zijn alle downloads daardoor niet meer toegankelijk. Is er toch een waterkansje om die fantastische periode van 1969 tot 1979 nog tot bij deze verzamelaar te krijgen? Ik durf het je haast niet vragen 🙂 .. Ook de George Harrison lijkt me om duimen en vingers van af te likken ...

Please, eventueel via PM?

Zeer hartelijk dank voor het delen van deze juweeltjes.

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-9-2023 om 18:47 zei Albatrosstudio:

Goedendag. Onlangs downloadde ik "ergens" (kan het niet meer vinden) de zomer serie uitzendingen van 22 juli, 29 juli en 5 augustus over de jaren 1969/1970, 1971/1972 en 1973/1974. Data stonden niet in de file naam maar waren te reconstrueren.

Op 12 en 19 augustus zou echter 1975/1976 resp. 1977/1978 zijn uitgezonden. Die mis ik.

Iemand? 

12 aug 2001 en 19 aug 2001, en as always uitgezonden op Radio 2? Kleine kans maar een uitdaging hou ik wel van, ga ik naar zoeken. Stuur me over een paar weken even een reminder.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
Op 3-5-2022 om 22:55 zei Ben:

Da's een prachtig initiatief, Jac! Ik heb 19 afleveringen uit 2001 op MF staan. Als ik kijk naar het aantal keren dat die gedownload zijn dan is ook mijn conclusie dat de Steenen Tijdperken heel populair zijn, en dat is volkomen terecht. Het was een geweldig programma!

Ik ben maar 's begonnen om alle opnamen, die ik zelf heb gemaakt, van de verschillende HDs bij elkaar te zetten en te sorteren op jaar en maand. Mocht je er missen uit 2001, dan kan ik kijken of ik eventueel kan aanvullen.

Dag Ben,

Heb je  12 en/of 19 augustus toevallig? Die mis ik van de zomer serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.