Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg.

Rond tien over half zeven stemt Ad even af op de weersvoorspelling op één van de Hilversumse zenders.

Hans Mondt vertelt dat één van de collega's (Tom Collins) vindt dat hij teveel uren moet maken en dat om die reden Stan Haag ook OGM's gaat presenteren.

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst

Dat was dus een dingetje? Velen zouden er in die tijd alles voor over hebben gehad om op Veronica DJ te zijn en deze meneer vindt dat hij te hard moet werken? Was dat echt zo?

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Op 45 minuten en 47 minuten in de opname praat Hans hierover. Op 45 minuten gaat het over Tom (16 uur per week) en op 47 minuten over iemand anders (23 uur per week), de naam van die persoon wordt niet genoemd, maar ik vermoed dat Tom het daarin over Hans Mondt heeft. Hans begint overigens met te zeggen dat hij twijfelt of hij dit wel in het programma moet vermelden.

Deze opname komt uit een periode dat ik doordeweeks elke morgen en middag naar Veronica luisterde. Ik reed toen met een dorpsgenoot elke dag mee naar Utrecht vanuit Bennekom. En dat brengt voor mij weer leuke herinneringen naar boven.

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 6-5-2022 om 07:57 zei Ben:

Op 45 minuten en 47 minuten in de opname praat Hans hierover. Op 45 minuten gaat het over Tom (16 uur per week) en op 47 minuten over iemand anders (23 uur per week), de naam van die persoon wordt niet genoemd, maar ik vermoed dat Tom het daarin over Hans Mondt heeft. Hans begint overigens met te zeggen dat hij twijfelt of hij dit wel in het programma moet vermelden.

Deze opname komt uit een periode dat ik doordeweeks elke morgen en middag naar Veronica luisterde. Ik reed toen met een dorpsgenoot elke dag mee naar Utrecht vanuit Bennekom. En dat brengt voor mij weer leuke herinneringen naar boven.

Het is Hans Mondt die vertelt dat Tom 16u doet en iemand anders 23u en dat dat te veel is. Eigenlijk spreekt Hans over zichzelf....

Zuivere opname zonder storing van Capital

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.