Geplaatst 14 mei 20222 jr. Populair bericht Aflevering 1 SMC-AudioMagazine-01 De inhoud van deze aflevering staat op Radiopedia.
Geplaatst 15 mei 20222 jr. Auteur Populair bericht Aflevering 2 SMC-AudioMagazine-02 De inhoud van deze aflevering staat nu ook op Radiopedia.
Geplaatst 21 mei 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-03 De inhoud van deze aflevering staat op Radiopedia.
Geplaatst 22 mei 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-04 De inhoud van deze aflevering staat op Radiopedia. 23 mei 20222 jr. bewerkt door Roel Dickse
Geplaatst 22 mei 20222 jr. Piet Treffers was de geestelijke vader van het Audio Magazine, uitgegeven door SMC. Ik heb (had) ze allemaal van nr.1 tot en met 62. Jaren geleden heb ik ze ooit uitgeleend aan iemand die ze wou digitaliseren... Ik heb ze wel terug gekregen maar het pakketje met de cassettes 27 tot en met 36 zijn toen verdwenen bij de post en nooit meer getraceerd. Wie oh wie.... heeft deze 10 originele (!) cassettes nog en wil ze eventueel doneren aan een analoog-freak die graag weer zijn collectie audio magazine cassette's compleet wil hebben. Dus, het gaat niet om gedigitaliseerde kopietjes, maar de originele cassette's.... ik zou er erg blij mee zijn!!!! groet Henk Kruize
Geplaatst 28 mei 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-05 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia. 29 mei 20222 jr. bewerkt door Roel Dickse
Geplaatst 28 mei 20222 jr. Dank voor deze audio magazines en dank ook voor de uitgebreide inhoudsbeschrijving op Radiopedia. Ik vraag me alleen nog af van wanneer deze audiomagazines zijn. Ik zag ergens dat nr. 12 in 1986 uitkwam en nr. 15 in 1987. Dus dan zullen nr. 1 t/m 5 van zo rond 1984/ 1985 zijn?
Geplaatst 29 mei 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-06 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 4 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-07 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia. 4 juni 20222 jr. bewerkt door Roel Dickse
Geplaatst 5 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-08 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 12 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-09 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia. 12 juni 20222 jr. bewerkt door Roel Dickse
Geplaatst 12 juni 20222 jr. Populair bericht Hallo A.M. lovers. Bij https://radio558.radiostream321.com worden iedere zondag AudioMagazines uitgezonden: om 12 uur MiAmigo / Caroline en om 16 uur Radio Atlantis vanaf de Jeanine Piet Treffers
Geplaatst 12 juni 20222 jr. Op 12-6-2022 om 08:02 zei P.Treffers: Hallo A.M. lovers. Bij https://radio558.radiostream321.com worden iedere zondag AudioMagazines uitgezonden: om 12 uur MiAmigo / Caroline en om 16 uur Radio Atlantis vanaf de Jeanine Piet Treffers atlantis 25.8.74 we komen terug binnen 3 maand, maar Gunfleet Tower werd in beslaggenomen. Atlantis was in 1980 dan toch terug vanaf land maar werd na enkele weken .... inbeslaggenomen.
Geplaatst 13 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-10 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 18 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-11 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 19 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-12 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 25 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-13 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 26 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-14 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 2 juli 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-15 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 3 juli 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-16 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 16 juli 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-17 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 17 juli 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-18 Ook de inhoud van deze aflevering is terug te vinden op Radiopedia. 17 juli 20222 jr. bewerkt door Roel Dickse
Geplaatst 17 juli 20222 jr. Ik wacht met smart op de nummers 27 tot 36. Ik had alles cassette's, maar na het uitlenen ooit kwamen deze nummers nooit meer retour naar mij... dus wacht ik op je upload. Groet Henk Kruize
Geplaatst 23 juli 20222 jr. Auteur Populair bericht SMC-AudioMagazine-19 Er is geen beschrijving van de inhoud aanwezig.
Geplaatst 23 juli 20222 jr. Populair bericht *) SMC-AudioMagazine-19, inhoud - Radio Monique, Ted Bouwens, 1e keer - Radio Monique, Luc Dardin, geen top 50 - Radio Caroline, promo Pepsi & Shirlie - Can't give me love - Radio Monique, Dick Verheul - Radio Monique, sponsering basketbalvereniging De Orca’s, Urk - Radio Monique, Sebastian Black - Radio Caroline, generator problemen - Radio Caroline, Simon West - Radio Monique, herstart na generator problemen - Radio Caroline, opnieuw generator problemen - Radio Monique, groeten van bezoekers - Radio Monique, Nigel Harris - Radio Caroline, Peter Philips - Radio Monique, problemen met de antenne - Radio Monique, Wim van Egmond. - Radio Monique op 819 kHz - Radio Caroline, Kevin Turner - Radio Monique, Erwin van der Bliek, top 50 op zondag - Radio Monique, Wim de Valk, boordmijmeringen - Radio Monique, laatste programma van Radio Monique op 819 kHz (incl. laatste nieuws) - Radio Caroline, massive waves - mast gebroken groet, Hans
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.