Geplaatst 4 maart 20232 jr. In deze aflevering 63 zitten veel leuke oude jingles, alsmede veel info van de Caroline Movement.... "mailbox closed, bye!!!" Zelf heb ik de Audio Magazines gekocht op cassette van nr.1 tot en met nr.62, op een tiental na, die ik ooit uitleende en nooit meer terug zag, heb ik ze ook nog allemaal staan. bedankt Roel voor het digitaliseren, trouwens, hoeveel afleveringen zijn er in totaal gemaakt? Groet Henk Kruize
Geplaatst 4 maart 20232 jr. Op 4-3-2023 om 11:33 zei Henk-Anna Loog: In deze aflevering 63 zitten veel leuke oude jingles, alsmede veel info van de Caroline Movement.... "mailbox closed, bye!!!" Zelf heb ik de Audio Magazines gekocht op cassette van nr.1 tot en met nr.62, op een tiental na, die ik ooit uitleende en nooit meer terug zag, heb ik ze ook nog allemaal staan. bedankt Roel voor het digitaliseren, trouwens, hoeveel afleveringen zijn er in totaal gemaakt? Groet Henk Kruize leuke serie 😉 4 maart 20232 jr. bewerkt door Moby
Geplaatst 5 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Radiopedia.
Geplaatst 5 maart 20232 jr. Populair bericht Op 5-3-2023 om 06:04 zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Radiopedia. Roel, De link naar de Radiopagina klopt niet. Als je hierop klikt, kom je terecht bij het Audio Magazine nummer 47. Gerard
Geplaatst 11 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 12 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 18 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 19 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 25 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 26 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 1 april 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 2 april 20232 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 2 april 20232 jr. Populair bericht Ze blijven maar komen die audio Magazines. Hoeveel delen hebben we nog te gaan? Hartelijk dank voor het plaatsen Roel.
Geplaatst 7 april 20231 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 7 april 20231 jr. Jammer dat er veel meer edities zijn van ná de mastbreuk dan ervoor. Vooral de laatste, weinig enerverende periode wordt compleet uitgemolken. Helaas...
Geplaatst 8 april 20231 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 8 april 20231 jr. Populair bericht Hartelijk dank voor al het werk dat jij erin stopt Roel, maar dat indertijd ook de makers van al deze cassettes erin gestopt hebben om een stuk radiogeschiedenis vast te leggen en te delen met de belangstellenden!
Geplaatst 9 april 20231 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook de inhoud van deze aflevering is weer terug te vinden op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Dit was de laatste aflevering van deze serie. Met dank aan Piet Treffers voor de samensteling, Jan voor het beschikbaar stellen van de cassettes en de bijbehorende beschrijvingen, Vincent voor het digitaliseren en Hans Hendriks voor de aanvulling.
Geplaatst 9 april 20231 jr. Populair bericht Hallo AM lovers Jullie ook bedankt voor het plaatsen en uitwerken van 75 Audiomagazines. Als iemand belangstelling heeft voor andere RadioSchepen laat het mij maar weten ( In de bijlage een pdf ) Bij Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren elke zondag om 12 en 16 uur een aflevering PietTreffers treffers29@gmail.com Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 april 20231 jr. Op 9-4-2023 om 07:21 zei P.Treffers: Hallo AM lovers Jullie ook bedankt voor het plaatsen en uitwerken van 75 Audiomagazines. Als iemand belangstelling heeft voor andere RadioSchepen laat het mij maar weten ( In de bijlage een pdf ) Bij Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren elke zondag om 12 en 16 uur een aflevering PietTreffers treffers29@gmail.com Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dank beste Piet. Dat je de taperecorders 24/7 liep draaien waar je ook was. Dat je van al deze opnames een mooie selectie hebt gemaakt en deze hebt willen delen op 75 cassettes. Prachtige herinneringen aan een mooi AM-radio-periode. Wat een werk heb je hieraan gehad! En nog maar niet te spreken over jouw passie tot de zeezenders. Ik heb je mogen bezoeken thuis en op je werk, waar de recorders draaide, waar je mij vertelde hoe je aan het werk ging. Top. Groet Bert Prinssen
Geplaatst 13 april 20231 jr. Op 9-4-2023 om 07:21 zei P.Treffers: Hallo AM lovers Jullie ook bedankt voor het plaatsen en uitwerken van 75 Audiomagazines. Als iemand belangstelling heeft voor andere RadioSchepen laat het mij maar weten ( In de bijlage een pdf ) Bij Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren elke zondag om 12 en 16 uur een aflevering PietTreffers treffers29@gmail.com Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren het blijft na al die jaren leuk vast te stellen dat heel wat mensen blij zijn dat opnames ooit zijn gemaakt door een aantal pioniers die ook wel eens anoraks werden genoemd. Eén van die pioniers is wel degelijk Piet, waarvoor hartelijk dank. Graag hoorde ik de opnames van de Jeanine.
Geplaatst 14 april 20231 jr. Op 9-4-2023 om 07:21 zei P.Treffers: Jullie ook bedankt voor het plaatsen en uitwerken van 75 Audiomagazines. Piet, zijn er ook banden bewaard gebleven van je 24-uur opname's??? Ik bedoel dus de "master tapes" waarvan je later de montages maakte voor de cassette's. groet Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.