Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Altijd als ik in de buurt van New York was luisterde ik naar WCBS en dan kun je de "morning mayor" niet missen. Deze opname komt van een compact cassette.

Deze inhoud is verborgen

Harry werkte onder andere bij WCFL, WABC en WCBS. Hier kun je wat meer over hem lezen :

Deze inhoud is verborgen

Art Vuolo heeft een video op youtube staan uit 1992 met Harry en Mr G.

In Januari 2020 is Harry overleden.

Geplaatst
  • Populair bericht

Hoi Ben,

Ik heb net in de auto geluisterd. Je kunt wel horen dat het heeeeeel anders is dan de Harry bij WABC.  Ligt natuurlijk ook aan het format. Voor mij was het eigenlijk om in slaap te vallen. Nou was het ook vroeg in de ochtend. Vooral de samenspraak met de dame in het begin met de verkeers info was "vreselijk".  Wel weer leuk om de diverse "straat namen" etc. te horen. Ik dacht dan soms ;"Oh ja, dat  was daar.........................".  Ik denk dan altijd aan de winkel voor amateur spullen van Barry electronics op 512 Broadway. ben ik als ik in de buurt was. En wat te denken van de boottrip van de Circle line  bij 12th ave.

Nee het was niet mijn Harry Harrison, helaas.

Maar Ben, wel dank voor het plaatsen hoor!

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Bedankt voor je reactie, Juul. Leuk om te lezen dat het programma toch wat herinneringen aan New York bij je heeft teruggebracht. Het programma zelf is inderdaad veel gepraat door Harry, Deborah Wetzel, Mr. G, David Pringle. En dat is inderdaad het format. Als je in een stad als New York in de vroege ochtend veel luisteraars wilt trekken, waarvan er een flink aantal in de auto zitten, dan is nieuws, verkeersinfo, weerinfo en de juiste muziek wat ze aan je bindt. Ik vind Harry altijd wel leuk "onverschillig" klinken, soms zelfs alsof hij een beetje verveeld is.

Toen ik tien jaar voor deze opname in Chicagoland woonde luisterde ik 's morgens wel 's naar Larry Lujack. Ook Larry had zo'n groep mensen om 'm heen. Echter, de onderwerpen, die daar dan ter sprake kwamen, zordgen wel 's voor een rode blos op de wangen ;)

Ik zal 's een selectie gaan maken van andere DJs, die op WCBS te horen waren. Dan Ingram, Dan Taylor, Ron Lundy, Cousin Brucie etc. Een andere DJ, Bill Brown, was één van m'n favorieten. Dit is een tribute voor Bill op het youtube kanaal van Art Vuolo.

bewerkt door Ben

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.