Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Het is een pakket dat door JAM en Top Format vele keren is ingezongen. Oorspronkelijk gemaakt voor KHTR in St. Louis, MO. Hier in de versie van Hitradio Holland FM.

Deze inhoud is verborgen

Dit is het origineel: 

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door GKoedam

• 9 months later...
Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 17-5-2022 om 17:25 zei andre ph5c:

heb je ook nog de pakket van Holland fm zonder hit radio?

Misschien deze?

Geplaatst
  • Populair bericht

Dat was deze waarschijnlijk Andre; uit 2001 van MAC uit Zoetermeer. Credits voor Ger voor het (ooit) delen van dit pakket op dit forum

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst
  Op 11-3-2023 om 13:06 zei Richard079:

Dat was deze waarschijnlijk Andre; uit 2001 van MAC uit Zoetermeer. Credits voor Ger voor het (ooit) delen van dit pakket op dit forum

Deze inhoud is verborgen

Het bedrijf heette MAC 2001, een bedrijf van onder meer Pim Roos. Het pakket kwam niet uit 2001.

Geplaatst
  Op 11-3-2023 om 13:06 zei Richard079:

Deze inhoud is verborgen

die ken ik, heb ik ook maar heb niet het allereerste pakket die men gebruikte bij de start op 1 augustus 1991 volgens mijn geheugen was deze gebsseerd op de zeezenders Monique,558 en 819 waar het grotendeels uit voort kwam.

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 11-3-2023 om 17:24 zei andre ph5c:

die ken ik, heb ik ook maar heb niet het allereerste pakket die men gebruikte bij de start op 1 augustus 1991 volgens mijn geheugen was deze gebsseerd op de zeezenders Monique,558 en 819 waar het grotendeels uit voort kwam.

Deze inhoud is verborgen

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.