Geplaatst 2 juni 20222 jr. Populair bericht En dit is dan de uitsmijter en voorlopig laatste van mij na een aantal maanden dagelijkse uploads. Deze komt van DAT. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 juni 20222 jr. Populair bericht Hartelijk dank en fijn dat je me even pauze geeft om al dat moois te gaan beluisteren 😄
Geplaatst 2 juni 20222 jr. Populair bericht Bedankt Ben voor alle uploads van de Laatste maanden. Groet Henk.
Geplaatst 2 juni 20222 jr. Populair bericht Nogmaals zeer bedankt Ben - naar veel programma's ondertussen geluisterd en geweldig om terug te kunnen luisteren. Ook ik ga het wat rustiger aan doen, wat minder aanbod. Groetje, Martin
Geplaatst 2 juni 20222 jr. Op 2-6-2022 om 06:36 zei Ben: En dit is dan de uitsmijter en voorlopig laatste van mij na een aantal maanden dagelijkse uploads. hartelijk dank. moeten we nog een afscheidsmelodie voor je spelen? -))
Geplaatst 2 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht Op 2-6-2022 om 10:18 zei capitalguy: hartelijk dank. moeten we nog een afscheidsmelodie voor je spelen? -)) Zo van "Goodbye doesn't mean forever" 😉 Het uploaden zal wel doorgaan, alleen met wat ander materiaal : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 juni 20222 jr. Op 2-6-2022 om 10:27 zei Ben: Zo van "Goodbye doesn't mean forever" 😉 Het uploaden zal wel doorgaan, alleen met wat ander materiaal : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren message in a bottle - radio in a bottle
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Dank je wel Ben, dat wordt een zomer luisteren 😄 (ps. mooie foto's, vakwerk 👍) 3 juni 20222 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 3 juni 20222 jr. De Top 2000 van het Millennium, 28 29-12-1999, ongeveer rond de klok van 0:44u: Citaat (Een mail van) Ben Meijering uit Bunschoten: 'Heel veel lof over de Top 2000 en Radio 2000. Geweldige muziek, variëteit, en jullie hebben een nieuwe manier van radio uitgevonden.' Nah Ben, da's niet helemaal waar, want jullie hebben de lijst samengesteld. En zo is het ook met deze opnames: je hebt een nieuwe manier van radio uitgevonden, zelfs al kiest de luisteraar tegenwoordig zelf de playlist Dank voor alle mooie opnames in de afgelopen periode! 3 juni 20222 jr. bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 6 juni 20222 jr. Heel veel dank Ben! Wim Op 2-6-2022 om 10:27 zei Ben: Zo van "Goodbye doesn't mean forever" 😉 Het uploaden zal wel doorgaan, alleen met wat ander materiaal : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wat een mooie foto's!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.