Geplaatst 2 juni 20222 jr. Earth and Fire – What a difference does it make. Dit nummer werd al uitgebreid beschreven maar er kan iets worden toegevoegd: In 1977 maakte Louis Stuster een promotiespot met dit nummer voor het twee wekelijkse tijdschrift Freeway gericht op zeezenders en landpiraten, dat door Ton Plekkenpol werd uitgegeven en waar Ton van Draanen en Hans Knot waren ingestapt. In juli 1978 werd de naam veranderd in het Freewave Media Magazine en het verschijningstermijn veranderd in drie wekelijks. Earth and Fire - What a difference does it make. This item has already been extensively described but something can be added: In 1977, Louis Stuster made a promotional spot with this issue for the two weekly magazine Freeway aimed at offshore radio stations and landbased pirates, which was edited by Ton Plekkenpol and which Ton van Draanen and Hans Knot had joined. In July 1978, the name was changed to the Freewave Media Magazine and the publication date was changed to three weeks. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat Ton Plekkenpol het ook het blad Freeway samen rune met Freddie Jorus... maar dat kan ook zijn dat het vanaf "FreeWAY" was.. Henk Kruize
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Auteur Op 3-6-2022 om 09:42 zei Henk-Anna Loog: Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat Ton Plekkenpol het ook het blad Freeway samen rune met Freddie Jorus... maar dat kan ook zijn dat het vanaf "FreeWAY" was.. Henk Kruize Mijn herinnering is dat Freddy vanaf Freewave de verzending vanuit Merksem een tijdje deed als ook het blad daar enige tijd werd gedrukt. Ik heb hem een keer op een vergadering gezien, daarna niet meer Later gedrukt in Amstelveen, Nieuwe Gein, Amsterdam en uiteindelijk in Groningen .
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Aan boord van de Magdalena werd er ook een spot gemaakt op dit nummer voor magazijnen Frans Vlaminck in Oostrozebeke.
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Auteur ik heb een commercial van deze onderneming ingesproken door Haike maar daar zit een ander muziekje achter. Als je een voorbeeld hebt gaarne even uploaden
Geplaatst 5 juni 20222 jr. Populair bericht Op 5-6-2022 om 15:16 zei Dero Rudy: Ik doe mijn best Als je 'm nog moet zoeken dan kan ik misschien helpen: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 juni 20222 jr. Dikke merci, ingesproken door wim de groot. 9 juni 20222 jr. bewerkt door Dero Rudy Fouten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.