Geplaatst 3 juni 20222 jr. Populair bericht Ik kwam een masterband tegen. (Parels voor de zwijnen door Will Luikinga ). Waarvan ik zie dat in m'n archief het ik ooit het jaartal geschreven heb als 1971 Maar op de band die ik ooit van Sieb Kroeske kreeg staat 1970. (zie witte sticker.) Zie afbeelding. Wat is het nu? Zie hier de link voor het hele programma. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren ©Stichting Norderney 3 juni 20222 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Ik heb er even een oude Top 40 bij genomen, die van 3 Juli 1971 en daarin staat de programmering. "Parels van Will" was het programma, duurde tot 01 tot 03 uur en werd op Vrijdag, Zaterdag en Zondag gevolgd door "Nachtklub" van gerard de Vries... en dat is ook wat Will op het einde zegt, dus... ik zou er van uit gaan dat de band uit 1971 is Henk Kruize O ja, en naar de foto te zien is de tape ook niet echt "in goede conditie" bewaard.. Henk
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Auteur Populair bericht Dank hoor ! Op 3-6-2022 om 10:56 zei Henk-Anna Loog: Ik heb er even een oude Top 40 bij genomen, die van 3 Juli 1971 en daarin staat de programmering. "Parels van Will" was het programma, duurde tot 01 tot 03 uur en werd op Vrijdag, Zaterdag en Zondag gevolgd door "Nachtklub" van gerard de Vries... en dat is ook wat Will op het einde zegt, dus... ik zou er van uit gaan dat de band uit 1971 is Henk Kruize O ja, en naar de foto te zien is de tape ook niet echt "in goede conditie" bewaard.. Henk Ja, Henk, Ik heb 'em in 2003 al eens schoon gemaakt en gedigitaliseerd. Daarna weer terug in de tonnen en in onze niet geconditioneerde opslag in Hilversum. Volgende maand gaan ze allemaal naar B&G waar ze wel redelijk geconditioneerd worden bewaard. Deze moeten we nog even doorlopen en dan gaan ze weg. Maar in principe heb ik ze de afgelopen 20 jaar allemaal gedigitaliseerd. Gaan we volgende maand dus doen. Juul 3 juni 20222 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Auteur Ik zag net het programma is ruim 26 x gedownload................en maar 2 antwoorden?
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Tja, om die reden ben ik allang gestopt met aanbieden. Hark zoveel mogelijk binnen, maakt niet uit wat het is, want het is gratis! Fijne pinksterdagen verder...
Geplaatst 3 juni 20222 jr. Ik zou niet eens weten wat, en als er iets is, opnamen van TheoPop nonstop bij radio Rozetta? Niemand, ik wist het al 🙃 Theo
Geplaatst 4 juni 20222 jr. Auteur Op 3-6-2022 om 21:17 zei Harm ten Brink: Tja, om die reden ben ik allang gestopt met aanbieden. Hark zoveel mogelijk binnen, maakt niet uit wat het is, want het is gratis! Fijne pinksterdagen verder... Jij snapt het Harm. mooie Pinkster ! en.................de DMW komt er weer aan en een reunie. ( kijken wie er nog over is ). 4 juni 20222 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 4 juni 20222 jr. Populair bericht Weet je, als ik iets download dan zet ik er altijd een bedankje bij, is het niet als antwoord, dan wel met het "bedankt" icoontje, dat is, in mijn visie, de normaalste zaak. Graaiers zijn er altijd... kijk maar naar de financiele wereld.. Juul, en iedereen die dit leest, een hele fijne Pinksteren toegewenst en morgen ga ik lekker wat leuke oude opnames beluisteren die onlangs aangeboden werden. Radio 227, de Beatlesdag die Ben online zette, RNI-2, och, ik kom morgen de dag wel door. Henk Kruize
Geplaatst 4 juni 20222 jr. Op 3-6-2022 om 20:11 zei Juul: Ik zag net het programma is ruim 26 x gedownload................en maar 2 antwoorden? Ja Juul dit is even uitzoeken en dan weer antwoorden dus ben hier nog na de verhuizing even druk en download dus el vaker iets en probeer als kan ook te reageren zoals je weet. Op 4-6-2022 om 10:12 zei Henk-Anna Loog: Weet je, als ik iets download dan zet ik er altijd een bedankje bij, is het niet als antwoord, dan wel met het "bedankt" icoontje, dat is, in mijn visie, de normaalste zaak. Graaiers zijn er altijd... kijk maar naar de financiele wereld.. Juul, en iedereen die dit leest, een hele fijne Pinksteren toegewenst en morgen ga ik lekker wat leuke oude opnames beluisteren die onlangs aangeboden werden. Radio 227, de Beatlesdag die Ben online zette, RNI-2, och, ik kom morgen de dag wel door. Henk Kruize Klopt helemaal Henkkleine moeite dat genoeg zegt ! Op 3-6-2022 om 20:36 zei bert ree: 30 mei 1971 0200-0300 Will Luikinga Kijk dit helpt !!
Geplaatst 4 juni 20222 jr. Ja, er worden een aantal platen gedraaid uit 1971. Prachtig programma overigens. Bedankt voor het laten horen. Top.
Geplaatst 7 juni 20222 jr. Populair bericht Op 3-6-2022 om 20:36 zei bert ree: 30 mei 1971 0200-0300 Will Luikinga Ik neem aan dat het om 30 mei Veronica-dag gaat en dus volgens de kalender al 31 mei is?
Geplaatst 7 juni 20222 jr. Op 7-6-2022 om 14:08 zei Jan-Fre: Ik neem aan dat het om 30 mei Veronica-dag gaat en dus volgens de kalender al 31 mei is? Volgens Juul 30 mei, dan zal het inderdaad 31 mei op de kalender zijn
Geplaatst 7 juni 20222 jr. Op 3-6-2022 om 20:11 zei Juul: Ik zag net het programma is ruim 26 x gedownload................en maar 2 antwoorden? Bedankt Juul. Groet uit Cardiff. Op 7-6-2022 om 16:37 zei Helmut: @Juul DMW ik kom er niet op? Dutch Media Week voor kenners. 7 juni 20222 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 7 juni 20222 jr. Bedankt nu weet ik het weer. Maar ik vroeg mij al bij de laatste keer af waar enkele verblijven zijn.... Bart was er niet, Will is die "geïsoleerd" naar zijn boek? Ik heb het gelezen. Woordt mij nu nog slecht van. Maar daarvoor was bv. Gerard Ekdom daar aanwezig, had hij wat met Veronica?
Geplaatst 7 juni 20222 jr. Auteur Op 7-6-2022 om 14:56 zei bert ree: Volgens Juul 30 mei, dan zal het inderdaad 31 mei op de kalender zijn Inderdaad Bert, wij bij de radio gaan pas de volgende ochtend om 06.00 over op de nieuwe dag. Op 7-6-2022 om 17:03 zei Helmut: Bedankt nu weet ik het weer. Maar ik vroeg mij al bij de laatste keer af waar enkele verblijven zijn.... Bart was er niet, Will is die "geïsoleerd" naar zijn boek? Ik heb het gelezen. Woordt mij nu nog slecht van. Maar daarvoor was bv. Gerard Ekdom daar aanwezig, had hij wat met Veronica? Het is de DMW en ze vragen ons bij 192 Radio om zoals zij dat noemen "de Retro radio" te doen. Om het wat breder te trekken op oude apparatuur in dit geval van H'sum 3 maar ook een paar hedendaagse dj's. Ik doe weinig aan de organisatie dat doen onze Ad , Niels en Dennis die de NPO vertegenwoordigt. En we zenden vanuit een winkelcentrum dat mede eigendom is van een zoon van Willem van Kooten. Tegelijkertijd gaan we een reunie doen van oud Veronica medewerkers. Zo zit het. 7 juni 20222 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 8 juni 20222 jr. Populair bericht Juul, Dank voor alles wat je aanbiedt en de toelichtingen die je schrijft. Ik heb en zal dat altijd enorm blijven waarderen. Jij, Ad en anderen hebben ook veel mooi radiowerk verricht. Ik ben onder de indruk van de tomeloze energie die jullie erin stoppen, ook nu nog. Deze uitzending heb ik ook binnengehaald en beluisterd. Zet er altijd een bedankje bij als ik iets binnenhaal, maar als ik niets kan aanvullen heeft het weinig zin iets te gaan schrijven. Neemt niet weg dat ik het heerlijk vind om te beluisteren, Grts Eric 10 juni 20222 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 8 juni 20222 jr. Auteur Dank Eric, voor je waarderende woorden ook mede namens onze Adriaan.
Geplaatst 9 juni 20222 jr. Ik sluit me helemaal aan bij Eric. Met heel veel plezier beluister ik oude radioprogramma's. Veel dank dus aan al degenen die tijd en moeite stoppen in het beschikbaar stellen. Jullie laten het radio-verleden een beetje voortleven. Grote Klasse!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.