Geplaatst 5 juni 20222 jr. Populair bericht Radio 819 1989 03 26 1405 1540-Ron van der Plas Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 juni 20222 jr. Ron van der Plas was de broer van Erwin van der Bliek.... de Ross Revenge bleef in de familie.. Henk Kruize
Geplaatst 5 juni 20222 jr. Inderdaad Harm: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En aangezien Erwin ook nog in leven is ............ Rob V.
Geplaatst 6 juni 20222 jr. "is ie dood dan"? Nee natuurlijk niet, dat schreef ik ook niet, ik wilde gewoon opmerken dat de samen op de Ross Revenge werkten, meer niet. Henk
Geplaatst 6 juni 20222 jr. Op 6-6-2022 om 10:40 zei Henk-Anna Loog: "is ie dood dan"? Nee natuurlijk niet, dat schreef ik ook niet, ik wilde gewoon opmerken dat de samen op de Ross Revenge werkten, meer niet. Henk Omdat je schreef WAS de broer van ............... Rob V.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.