Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Bedankt Martin,

Ik denk dat de "Miss Poes"  uit 1968 nu geen strakke rokjes en truitjes meer draagt, ik denk eerder dat ze nu meer "corrigerend ondergoed"  draagt. :)

Thanks voor het delen.

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

ABTT  2-Nr.50  17-05-71

Deze inhoud is verborgen

ABTT  3-Nr.30  19-02-73

Deze inhoud is verborgen

ABTT  3-Nr.58  22-10-73

Deze inhoud is verborgen

ABTT  3-Nr.75- Lexjo  11-03-74  19-20

Deze inhoud is verborgen

ABTT Pier - Deel 1 17-09-73  19-20.10

Deze inhoud is verborgen

ABTT Pier - Deel 4 17-09-73 22-23

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst

Martin reuze bedankt! Ben liefhebber van deze 'georganiseerde' puinhoop. Heb er al heel wat kunnen 'nabeluisteren'. Ik was destijds net te jong voor de avondprogrammering van Veronica op zee. Groet, Jan

Geplaatst

Martin,

Heb je ook de ABTT van 26 Augustus 1974? Die werd in de tuin van Villa Lapershoek opgenomen..

Ik heb helaas deze ABTT niet in mijn bezit. Zou fijn zijn als je 'm zou delen.

Groet

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 10-6-2022 om 11:06 zei Henk-Anna Loog:

Martin,

Heb je ook de ABTT van 26 Augustus 1974? Die werd in de tuin van Villa Lapershoek opgenomen..

Ik heb helaas deze ABTT niet in mijn bezit. Zou fijn zijn als je 'm zou delen.

Groet

Henk Kruize

Ja Henk, die heb ik al heel lang liggen: met dank aan de offshore radio download groep

Veronica2608197419002000ABTTdeel 1

Deze inhoud is verborgen

Veronica2608197420002100ABTTdeel 2

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst

Heel fijn Martin,

Bedankt voor het delen... Juul heeft er ook al een leuke foto van laten zien. Ga hem straks lekker afluisteren.

Ben ik weer dat ventje van 19 jaar die met een grote stapel banden op zijn zolderkamer alles op zat te nemen van de laatste week Radio Veronica... en als mijn moeder me daar dan wat eten kwam brengen dan zag ik haar denken: "Zou het nog wel ooit goedkomen met mijn jongen?" :)

Groet

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur

Tuurlijk is het allemaal goed gekomen en Juul ben ik zeer dankbaar en Ad. Wat die ontwikkelt hebben ............ veel, heel veel.

Groetje,

Martin

Geplaatst

Prachtig materiaal, wat geweldig dat we dat op deze manier allemaal nog eens kunnen beluisteren...!

Helaas was ik net te laat voor de postings van 7 en 8 juni van Martin...wie wil ze nog eens plaatsen?

Alvast bedankt!

Hans

Geplaatst
  • Auteur
  Op 16-6-2022 om 10:15 zei hcjm:

Prachtig materiaal, wat geweldig dat we dat op deze manier allemaal nog eens kunnen beluisteren...!

Helaas was ik net te laat voor de postings van 7 en 8 juni van Martin...wie wil ze nog eens plaatsen?

Alvast bedankt!

Hans

Graag dit keer iemand anders... ik heb een slechte nacht gehad en ben doodop (de ziekte trekt)

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 16-6-2022 om 10:15 zei hcjm:

Alvast bedankt!

Hans

Alles in 1 mapje:  

Deze inhoud is verborgen

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.