Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Super, Jochem! Hier ben ik heel blij mee. Wat een mooi eindejaars cadeau!
Mooie dagen verder, een fijne jaarwisseling en een heel goed en gezond 2025.
Ps: dat geldt natuurlijk voor jullie allemaal! 😁

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst

Hebben jullie ook dit probleem; ik kan het bestand alleen op mijn computer afspelen en niet op mijn mobiel. Ik wilde het zo graag vanavond in mijn bed luisteren. Of ligt dit aan mijn mobiel?

Geplaatst (bewerkt)
12 minuten geleden zei Ljf:

Hebben jullie ook dit probleem; ik kan het bestand alleen op mijn computer afspelen en niet op mijn mobiel. Ik wilde het zo graag vanavond in mijn bed luisteren. Of ligt dit aan mijn mobiel?

Oeh, snap ik... ik luister ook altijd in bed 😄 Bij mij doen ze het wel op m'n telefoon, maar als meer mensen problemen hebben, hoor ik het!

bewerkt door Jochem Bootsma
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
8 uur geleden zei Ljf:

Ik heb je al eens via een email laten weten dat het aan de player ligt. Niet elke player kan bepaalde bestandstypes afspelen. Lijkt mij beter even in de instellingen te kijken. Ik luister zowel met mijn computer als op mijn Samsung tablet zonder problemen.

8 uur geleden zei Ljf:

8 uur geleden zei Camal:

Hier werkt het gewoon (gelukkig).

misschien converteren naar een bestand soort die je mobiel wel ondersteund?

Precies, of een plugin installeren.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
12 uur geleden zei Ljf:

Ik heb al veel schillende players geprobeerd. Kunnen jullie mij een goede player doorgeven?

Op mijn computer gebruik in de oude Windows Media Player. Een topper is ook VLC media player, is een gratis multimediaspeler, waar je beeld (MP4) en geluid mee kunt afspelen. Denk aan allerlei mediabestanden, dvd's, video-, en audio-cd's. Klik wel alles op ja, dus ook de bestanden als men daarom vraagt. 

bewerkt door Jan Veenstra
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst

Misschien heb je ze samen gedownload en moet je ze nog 'uitpakken'. Je kunt ze ook apart downloaden als je op de link klinkt. Dan heb je ze meteen als aparte mp3's. Misschien is dat iets? Enige dat ik kan bedenken 😊

En aan de rest: wat vinden jullie van deze afleveringen??😎

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
6 uur geleden zei Jochem Bootsma:

En aan de rest: wat vinden jullie van deze afleveringen??😎

Ik vond de afleveringen over de paranormale grenstochten erg leuk om te beluisteren.😊

Die over Atlantis vond ik minder. Maar dat komt omdat ik persoonlijk, het onderwerp niet zo boeiend vind.

Aflevering 209 - Het Bandstemmenfenomeen en de Parapsychologie (27-04-1986) Vond ik persoonlijk de beste aflevering die je dit jaar met ons hebt gedeeld.

bewerkt door Botia
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.