Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei Jochem Bootsma:

Ik dacht dat mp3'tjes op elke speler, op elke telefoon wel afgespeeld konden worden...? 🙂

@Jochem BootsmaDat kan zeker en is al jaren zo. Voor zover ik weet heeft @Ljf moeite met het afspelen van MP4 bestanden op haar telefoon. Ik heb haar al eens het verschil tussen MP3 en MP4 uitgelegd. Heb het ook meerdere malen laten weten in mijn e-mails. Het ligt niet aan de bestanden die je hier deelt Jochem. Wat de uitzendingen betreft die zijn geweldig. Nu herinner ik mij de monniken in de St. Pieterberg waar ik het eens over schreef. Die grenstochten is zeer mooi om naar te luisteren. Leuk en ook toevallig over de Bokkenrijders. Laat ik nou van de week een boek lezen over de bokkenrijders.  Nogmaals dank Jochem.

bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst
2 uur geleden zei Ljf:

Kunnen jullie me een link sturen van de goede player? Ik ben hier niet zo handig in ...

VLC media player kun je downloaden via Please login or register to see this link.  voor op je computer.

Maar MP4 bestanden (Beeld en geluid) afspelen op je telefoon gaat niet lukken op de player in jouw mobiel.

MP3 zijn enkel geluid bestanden en die kun je wel afspelen zoals je mij het liet weten. 

Je zou ook de VLC Media player voor de Samsung proberen. Please login or register to see this link.

Meer kan ik niet voor je doen.

Geplaatst (bewerkt)
Op 29-12-2024 om 14:09 zei Jochem Bootsma:

En aan de rest: wat vinden jullie van deze afleveringen??😎

Afleveringen zijn weer top Jochem! En ik moet zeggen dat dit soort “onderzoeken” mij in ieder geval heel erg aanspreken. Vond zelf de geest in de herberg  een hele mooie. Juist omdat er ook een stuk geschiedenis zit in dit verhaal,en dit ook mooi wordt verteld. Daarnaast vond ik de energy zuigende vampier ook erg spannend! Maar ook de uitleg over bandstemmen kan ik zeker waarderen!
De vragen van luisteraars en de verhalen over kabouters spreken mij minder aan. 
Het is denk ik ook de combinatie van echte ervaringen van normale mensen gecombineerd met historie en onderzoek naar het verleden wat maakt dat dit zo mooi is om te luisteren.

bewerkt door Camal
Geplaatst
Op 29-12-2024 om 16:18 zei Jan Veenstra:

VLC media player kun je downloaden via Please login or register to see this link.  voor op je computer.

Maar MP4 bestanden (Beeld en geluid) afspelen op je telefoon gaat niet lukken op de player in jouw mobiel.

MP3 zijn enkel geluid bestanden en die kun je wel afspelen zoals je mij het liet weten. 

Je zou ook de VLC Media player voor de Samsung proberen. Please login or register to see this link.

Hartelijk dank. Op de een of andere manier kan ik dit bestand zelfs niet downloaden op mijn mobiel. Het moet aan mijn mobiel liggen denk ik. Maar alle andere afleveringen kon ik gewoon downloaden. Nu probeer ik het via mijn usb stick en dan wil ie ze ook niet afspelen. Ik zal ze dus op mijn computer moeten luisteren IPv in mijn bed. Mijn mobiel gaat soms teveel zijn eigen gang. 

Fijne avond iedereen 🌲 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
Op 29-12-2024 om 16:18 zei Jan Veenstra:

Dankjewel. Deze vlc speler heb ik. Het moet aan mijn mobiel liggen. Ik snap er niks van.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
16 uur geleden zei Camal:

Afleveringen zijn weer top Jochem! En ik moet zeggen dat dit soort “onderzoeken” mij in ieder geval heel erg aanspreken. Vond zelf de geest in de herberg  een hele mooie. Juist omdat er ook een stuk geschiedenis zit in dit verhaal,en dit ook mooi wordt verteld. Daarnaast vond ik de energy zuigende vampier ook erg spannend! Maar ook de uitleg over bandstemmen kan ik zeker waarderen!
De vragen van luisteraars en de verhalen over kabouters spreken mij minder aan. 
Het is denk ik ook de combinatie van echte ervaringen van normale mensen gecombineerd met historie en onderzoek naar het verleden wat maakt dat dit zo mooi is om te luisteren.

De vele variaties aan onderwerpen maakte ook de mooiheid van Het Zwarte Gat. Vooral als je bedenkt dat in de jaren 80 tijdens een drie dagen durende Paravisie Manifestatie zo'n 30.000 mensen trok. Wat mij ook interesseert zijn de uitzendingen over UFO's. Zoals jullie weten is er weer een UFO/UAP golf gaande in Amerika, meer dan alleen drones. Tot slot moet ik zeggen, dat als ik wel eens luister naar een uitzending, ik mij bedenk dat velen al niet meer leven, o.a. Branton Geus, Anton Paauwe, Leo de Ruiter en recent nog André Groote en Theo Berends nog niet zo lang geleden. Van UFOloog Hans van Kampen weet ik dat hij medio jaren 90 voor zijn werk naar Duitsland verhuisde en later naar Spanje. Wat betreft Leo Pannenkoek en Peter Warnaar heb ik nog niets van vernomen. Leo woonde in Driebergen en Peter steeds in Drenthe. Wie weet geniet HZG team daar ergens boven als wij weer aan het luisteren zijn. Want iemand die niet herinnerd wordt is pas echt dood. Ook bedank ik Jochem nogmaals weer voor een mooi luister jaar. Ik hoop volgend jaar weer te mogen genieten van nieuwe uitzendingen. Ik wens iedereen hier en die meeleest een voorspoedig en gezond 2025.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst
Op 29-12-2024 om 14:09 zei Jochem Bootsma:

Misschien heb je ze samen gedownload en moet je ze nog 'uitpakken'. Je kunt ze ook apart downloaden als je op de link klinkt. Dan heb je ze meteen als aparte mp3's. Misschien is dat iets? Enige dat ik kan bedenken 😊

En aan de rest: wat vinden jullie van deze afleveringen??😎

De aflevering over de grenstocht vond ik geweldig, ben een fan van André Groote, was een mooi integer mens

die zijn gave op een boeiende manier wist te gebruiken!

Het Atlantis verhaal is niet helemaal mijn koppie thee...

Bedankt voor het delen van deze uitzendingen 

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Geplaatst
12 uur geleden zei Maupi:

De aflevering over de grenstocht vond ik geweldig, ben een fan van André Groote, was een mooi integer mens

die zijn gave op een boeiende manier wist te gebruiken!

Het Atlantis verhaal is niet helemaal mijn koppie thee...

Bedankt voor het delen van deze uitzendingen 

André Groote woonde lange tijd in het boerengemeenschap Ruitenveen onder Nieuwleusen. Ik ben er wel eens op de fiets daar geweest. Ook wel eens gezocht naar zijn graf aldaar, maar kon hem niet vinden. Al vond ik persoonlijk wat paranormale uitspraken betreft Anton Paauwe beter scoren. André was een echte gevoelens mens, naast zanger en paragnost. Hij was ook lange tijd actief bij Vechtdal FM en geregeld te zien bij RTV Oost.

Geplaatst
2 uur geleden zei Jan Veenstra:

André Groote woonde lange tijd in het boerengemeenschap Ruitenveen onder Nieuwleusen. Ik ben er wel eens op de fiets daar geweest. Ook wel eens gezocht naar zijn graf aldaar, maar kon hem niet vinden. Al vond ik persoonlijk wat paranormale uitspraken betreft Anton Paauwe beter scoren. André was een echte gevoelens mens, naast zanger en paragnost. Hij was ook lange tijd actief bij Vechtdal FM en geregeld te zien bij RTV Oost.

Wat raar dat je zijn graf niet kon vinden. Misschien is hij niet begraven? Ik heb een tijdje gezocht naar uitzendingen van tv oost maar ik kan helaas niet veel over hem vinden. Op zijn website staan nog 2 mooie interviews met hem die je kunt beluisteren.

Geplaatst (bewerkt)
26 minuten geleden zei Ljf:

Wat raar dat je zijn graf niet kon vinden. Misschien is hij niet begraven? Ik heb een tijdje gezocht naar uitzendingen van tv oost maar ik kan helaas niet veel over hem vinden. Op zijn website staan nog 2 mooie interviews met hem die je kunt beluisteren.

Als je google raadpleegt kom je al snel achter dat hij is begraven. Dit zonder bijzijn van familie en vrienden, dit naar eigen wens. Dat ik hem niet kon vinden kan ook zijn dat hij eventueel zonder steen een graf heeft. Natuurlijk kan hij elders begraven liggen. Als genealogisch speurder kom ik er wel een keer achter.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Jan Veenstra:

Als je google raadpleegt kom je al snel achter dat hij is begraven. Dit zonder bijzijn van familie en vrienden, dit naar eigen wens. Dat ik hem niet kon vinden kan ook zijn dat hij eventueel zonder steen een graf heeft. Natuurlijk kan hij elders begraven liggen. Als genealogisch speurder kom ik er wel een keer achter.

Ja, dat heb ik ook over hem gelezen. Dus misschien heeft hij ook een anoniem graf... Ben benieuwd of je er nog achter kunt komen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.