Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 24-3-2024 om 14:55 zei Jochem Bootsma:

Misschien is dit wat... 😉

Gisteren al bedacht om dit vandaag te uploaden, want ik reed gisteren langs Rhenen 🙂

Deze inhoud is verborgen

Gisteren al bedacht om dit vandaag te uploaden, want ik reed gisteren langs Rhenen 🙂

Deze inhoud is verborgen

Wow..... super! Bedankt weer Jochem! 

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 24-3-2024 om 12:21 zei Camal:

Jammer hoor, erg rustig hier op het moment. Niemand goede suggestie voor podcast of andere spannende verhalen?

Of misschien kan iemand nog wat van ons favoriete luistervoer met ons delen.....?

Op 24-3-2024 om 21:07 zei Maupi:

Of misschien kan iemand nog wat van ons favoriete luistervoer met ons delen.....?

Ow wacht ffies er is een aflevering geplaatst!! sorry..

Deze inhoud is verborgen

Bedankt voor het delen Jochem

Geplaatst
  • Populair bericht

Top weer Jochem, een podcast is mooi maar dit is nog veel beter 😂😂

Geplaatst
  • Populair bericht

Deze inhoud is verborgen

Super bedankt Jochem! 

Als terzijde: Misschien een idee voor de groep om hier een lijst bij te houden van wat er allemaal tot nu toe door iedereen en voor iedereen is gedeeld en dit actueel te houden?

bewerkt door Sootje

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 25-3-2024 om 15:44 zei Camal:

Top weer Jochem, een podcast is mooi maar dit is nog veel beter 😂😂

Het Zwarte Gat blijft mooi, zelfs na al die jaren! 😀😆🤗🤗

Geplaatst
  • Populair bericht

Ook namens mij bedankt Jochem!

Ik vind het een bijzondere aflevering, heel anders dan andere afleveringen. Het is een waardevol document met getuigenissen over de gebeurtenissen op de Grebbenberg toen  de tweede wereldoorlog begon. Maar de gevoelens van Rob Spijkers voegen weinig toe.

Ik vind het een bijzondere aflevering, heel anders dan andere afleveringen. Het is een waardevol document met getuigenissen over de gebeurtenissen op de Grebbenberg toen  de tweede wereldoorlog begon. Maar de gevoelens van Rob Spijkers voegen mijn inziens weinig toe.

bewerkt door Botia

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 27-3-2024 om 18:41 zei Botia:

Ik vind het een bijzondere aflevering, heel anders dan andere afleveringen. Het is een waardevol document met getuigenissen over de gebeurtenissen op de Grebbenberg toen  de tweede wereldoorlog begon. Maar de gevoelens van Rob Spijkers voegen weinig toe.

Mooi gesproken @Botia 

Voor elk paragnost is de manier van waarnemen anders dan bij andere paragnosten. Zo bekeek ik het ook, ondanks ik die gave niet heb. Ik vond elke uitzending uniek en beschouwde het ook als een waardevol document. Een ieder beleeft de wereld anders dan een andere, wat een mens zo uniek maakt. Ik heb het leren kennen na al die Zwarte Gat uitzendingen. Ik heb hierdoor leren kennen hoe de mensen te accepteren, wat men ervaart zonder iemand belachelijk te maken. De uitzendingen van Het Zwarte Gat was een verrijking van mijn leven. Heeft niets zweven te maken, maar mij anders op te stellen wat mensen meemaken.

Ik hoop lang van Jochem zijn bijdrages te genieten en van jullie allemaal. Een uniek archief van Zwarte Gat uitzendingen die nooit verloren mag gaan. Ik weet dat velen met mij eens zijn in deze geweldige forum. Keep up the good work. Fijne Pasen aan ieder in het forum.

bewerkt door Jan Veenstra

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 27-3-2024 om 18:41 zei Botia:

Wel een beetje eens wat deze aflevering betreft :) maar inderdaad mooi document!

Tot de volgende weer!

Geplaatst

Geweldig weer, en wat een aflevering. Schokkend om te horen uit eerste hand hoe deze mensen door de Duitsers werden ingezet als levend scherm tegen kogels en als lijken-ruimers. Te gruwelijk om te bedenken. 

Dank je wel, Jochem! 

Geplaatst
  Op 28-3-2024 om 18:49 zei Jan Veenstra:

Mooi gesproken @Botia 

Voor elk paragnost is de manier van waarnemen anders dan bij andere paragnosten. Zo bekeek ik het ook, ondanks ik die gave niet heb. Ik vond elke uitzending uniek en beschouwde het ook als een waardevol document. Een ieder beleeft de wereld anders dan een andere, wat een mens zo uniek maakt. Ik heb het leren kennen na al die Zwarte Gat uitzendingen. Ik heb hierdoor leren kennen hoe de mensen te accepteren, wat men ervaart zonder iemand belachelijk te maken. De uitzendingen van Het Zwarte Gat was een verrijking van mijn leven. Heeft niets zweven te maken, maar mij anders op te stellen wat mensen meemaken.

Ik hoop lang van Jochem zijn bijdrages te genieten en van jullie allemaal. Een uniek archief van Zwarte Gat uitzendingen die nooit verloren mag gaan. Ik weet dat velen met mij eens zijn in deze geweldige forum. Keep up the good work. Fijne Pasen aan ieder in het forum.

Ik waardeer en accepteer ook iedereen. Alleen in dit geval vond ik mijn inziens de inbreng van Rob Spijkers weinig toevoegen aan de aflevering. Maar ik heb zeker respect voor zijn persoon en hetgeen hij zegt,

Ik hoop ook nog lang van alle bijdragen hier te mogen genieten. Ik ben altijd wel erg blij met elke nieuwe aflevering. En ik luister ze geregeld terug. Het verveeld nooit!

Geplaatst
  Op 30-3-2024 om 18:30 zei Botia:

Ik waardeer en accepteer ook iedereen. Alleen in dit geval vond ik mijn inziens de inbreng van Rob Spijkers weinig toevoegen aan de aflevering. Maar ik heb zeker respect voor zijn persoon en hetgeen hij zegt,

Ik hoop ook nog lang van alle bijdragen hier te mogen genieten. Ik ben altijd wel erg blij met elke nieuwe aflevering. En ik luister ze geregeld terug. Het verveeld nooit!

Hoi @Botia Wat Rob Spijkers zijn bijdrage betreft op dat moment, daar ben ik ook volkomen met je eens. Mijn schrijven was ook geen opmerking tegen je mening. Het ging mij ook om de uitzendingen als waardevol document. Inderdaad, de uitzendingen vervelen nooit.

Geplaatst
  Op 31-3-2024 om 17:00 zei Jan Veenstra:

Hoi @Botia Wat Rob Spijkers zijn bijdrage betreft op dat moment, daar ben ik ook volkomen met je eens. Mijn schrijven was ook geen opmerking tegen je mening. Het ging mij ook om de uitzendingen als waardevol document. Inderdaad, de uitzendingen vervelen nooit.

Oke, ik snap je.

Momenteel zijn alle afleveringen die ooit van Youtube zijn verwijderd, weer te beluisteren (Ik had ze zelf niet als mp3 bestand). Ik heb daardoor een fijne 2e Paasdag gehad.

Geplaatst
  Op 3-4-2024 om 17:01 zei Botia:

Oke, ik snap je.

Momenteel zijn alle afleveringen die ooit van Youtube zijn verwijderd, weer te beluisteren (Ik had ze zelf niet als mp3 bestand). Ik heb daardoor een fijne 2e Paasdag gehad.

Om welk account op YouTube gaat het dan? Mijn maatje Maarten had ooit alle afleveringen verwijderd, maar zover ik weet heeft hij niet meer op openbaar gezet. 

Geplaatst

Ha Allen, kunnen jullie dit misschien delen?
Een link of naam van het kanaal op youtube.

ook zelf even gezocht maar ik zie geen uitzendingen die niet al eerder beschikbaar waren.( jammer genoeg).

bewerkt door Camal

Geplaatst
  Op 5-4-2024 om 17:10 zei Botia:

Hier de link.

Voor zover ik weet waren de meesten van deze uitzendingen al geruime tijd niet meer te beluisteren. 

Deze inhoud is verborgen

Ik denk dat je gelijkt hebt, al heb ik de meeste hier wel van kunnen downloaden. Die van Koert, maar ook die van de litouwse vrouw had ik nog niet eerder gehoord/gedownload. 
dus dank voor de attentie want ik had dit nog niet gezien. 
Overigens, kent iemand de uploader van deze kanalen? Zouden ze mogelijk meer materiaal hebben? 

Geplaatst
  Op 6-4-2024 om 17:15 zei Camal:

Ik denk dat je gelijkt hebt, al heb ik de meeste hier wel van kunnen downloaden. Die van Koert, maar ook die van de litouwse vrouw had ik nog niet eerder gehoord/gedownload. 
Overigens, kent iemand de uploader van deze kanalen? Zouden ze mogelijk meer materiaal hebben? 

Hoi Camal, RetroVision een van de uploaders is mijn maat Maarten waar je al eens contact mee heb gehad. Ik weet met 100% zekerheid dat de uitzendingen die hij online had ook alles is wat hij heeft.

Ik moet erbij zeggen dat ik nu anno 2024 nooit heb gedacht dat er nog veel mensen zijn die nog steeds een band hebben met Het Zwarte Gat en nog veel genieten van de uitzendingen. Ik ben blij dat ik deze forum heb gevonden met geweldige luisteraars om mee te delen en te schrijven. Mijn dank gaat naar jullie allen uit.  

Geplaatst
  Op 6-4-2024 om 17:15 zei Camal:

Graag gedaan. ;)

Ik ben verbaast dat de aflevering van de Litouwse vrouw nog onbekend voor je was. Omdat Jochem eind vorig jaar de gehele aflevering met ons heeft gedeeld (op youtube staat een gedeelte van die aflevering.) . (481 - Klopgeest in Duiven (28-07-1991))

Geplaatst
  Op 10-4-2024 om 17:13 zei Botia:

Graag gedaan. ;)

Ik ben verbaast dat de aflevering van de Litouwse vrouw nog onbekend voor je was. Omdat Jochem eind vorig jaar de gehele aflevering met ons heeft gedeeld (op youtube staat een gedeelte van die aflevering.) . (481 - Klopgeest in Duiven (28-07-1991))

Dan heb ik hem wel, moet ook zeggen dat ik het soms ook niet helemaal scherp meer heb. Zijn er inmiddels zoveel gedeeld ;) .Maar door de andere titel was ik in de war. 
thanks voor de tip.

bewerkt door Camal

Geplaatst
  • Populair bericht

Kwam nog een studiomagneetband opname tegen met een aflevering van het gat.

16-01-1983 23u00-00u00 - Het Zwarte Gat - Bart Van Leeuwen - Hilversum 2 - Veronica Omroep Organisatie

Een aflevering uit de Kastelenserie.

Deze inhoud is verborgen

Er staat als info op: Uitzending; 16-01-1983; Radio; VOO; *; AANVULLING:; Productiestadium: Afgemonteerd;     - Volgnummer: 1, StudioMagneetband, NA113042, Programma, Positie annotatie 0012.

Heb je deze aflevering nog niet,dan veel plezier er mee, en heb je deze aflevering al wel, dan gewoon skippen ,en rustig wachten op meer...........

Garoet.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.