Geplaatst 20 mei 202420 mei Populair bericht Het is helemaal niet stil hier. Ik denk dat er gewoon geen interesse is voor "het zwarte gat".
Geplaatst 20 mei 202420 mei Buiten het zwarte gat draadje genoeg activiteit hier op het forum. Ben benieuwd, of die ( paar ) zwarte gat liefhebbers, wel eens een opname van een zeezender beluisteren? 😉
Geplaatst 23 mei 202423 mei Op 20-5-2024 om 19:05 zei Juul: Het is helemaal niet stil hier. Ik denk dat er gewoon geen interesse is voor "het zwarte gat". Er is zat interesse voor het Zwarte gat. Maar behalve Jochem heeft niemand van de geintereseerden, materiaal wat niet elders op het internet te vinden is (of niet eerder gedeeld is). Dus er is (helaas) weinig luistermateriaal te delen. 23 mei 202423 mei bewerkt door Botia
Geplaatst 24 mei 202424 mei Ja en ik heb het destijds nooit opgenomen en achteraf jammer, maar alle uitzendingen beluisterd en wat Jochem erover vertelt is leuk. Ik heb het vanaf het begin gevolgd in 1979. Ook de parallax uitzendingen heb ik hier nog liggen op dvd. Bedankt iedereen voor al het mooie spul Groetje, Martin
Geplaatst 24 mei 202424 mei Ik heb ook alles geluisterd vanaf 1979. Helaas niks opgenomen. Ik ben heel blij wat er hier geleverd wordt. Dank❤️❤️❤️
Geplaatst 24 mei 202424 mei Auteur Populair bericht Haha ja het gaat hier best oké met de aandacht voor Het Zwarte Gat toch?🙂 Ik ben erg druk geweest met andere dingen, maar er volgt hier nog veel meer moois, beloofd! Over een eventuele officiële podcast is nu weinig nieuws, ik blijf in gesprek met geïnteresseerde partijen maar dingen gaan gewoon erg langzaam. Binnenkort zal ik weer iets nieuws uploaden hier. Ik zal dan ook even kijken naar de verlopen linkjes voor mensen die eerdere afleveringen gemist hebben. Uiteraard staat het jullie ook vrij voor die tijd het e.e.a. te reuploaden! Groet!
Geplaatst 25 mei 202425 mei Het ZG forum is springlevend. Het is geweldig om de oude afleveringen terug te luisteren. Ik had zelf graag ook iets aangeboden als ik het had. Mijn dank is groot naar de mensen die afleveringen hebben aangeboden als download en/of mij hebben gewezen richting het juiste paadje op YouTube. Fijn weekend allemaal!
Geplaatst 25 mei 202425 mei Op 25-5-2024 om 09:03 zei F Pruim: Het ZG forum is springlevend. Het Radiotrefpunt forum bedoel je en het Zwarte Gat draadje is op sterven na dood.
Geplaatst 25 mei 202425 mei We kunnen nu gaan mopperen @Robin Westhof maar ik snap je punt niet zo goed. Je kunt er zelf ook wat aan doen om het een beetje nieuw leven in te blazen hier. misschien kun je wat uitzendingen met ons delen? En zo niet heeft klagen eigenlijk dus helemaal geen zin. ik ben in ieder geval erg blij met de uitzendingen die hier zijn gedeeld, en hier nog steeds zo nu en dan worden gedeeld. Rustig aan dan, en dan komt er vanzelf wel weer wat moois voorbij. 25 mei 202425 mei bewerkt door Camal
Geplaatst 26 mei 202426 mei Populair bericht In 2005 zond de Kro 8 afleveringen uit van het programa "Wie was ik". Wat over reincardinatie gaat. Helaas is er maar 1 aflevering van op internet te vinden.
Geplaatst 26 mei 202426 mei Populair bericht Hierbij een uitzending van Het Zwarte Gat over Leylijnen en Leycentra in Groningen en Friesland. Rond het jaar 1000 na Chr. begon in wat nu Nederland heet contouren te ontstaan van dorpen en steden. Het is bekend dat veel kerken rond de kerstening zijn gebouwd op o.a. Germaanse en Romeinse tempels. Een voorbeeld hiervan is een kerk in Elst waar je in de kelder de fundamenten kan vinden van een Romeinse tempel. Veel van die heilige plaatsen zouden op positieve knooppunten van Leylijnen liggen. Bote Mikkers, Leo de ruiter en de Germaanse priester IJswolf (Firewolf) gaan op zoek naar die Leylijnen. Later voegt er een vrouwelijke predikant en theoloog tot het onderzoek als passant en geïnteresseerde. IJswolf is na de uitzending door Leo de Ruiter ook valselijk beschuldigd van Nazisme vanwege zijn passie voor de Germanen. Onlosmakelijk zag Leo de Ruiter daar een vorm van Nazisme in. Grote onzin natuurlijk, want het was Julius Caesar die de volkeren boven de rivieren al Germanen noemde. Waarschijnlijk zullen sommigen onder ons de uitzending al hebben. Tevens moet ik erbij vermelden dat het een mp4 formaat is. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wigholt Vleer schreef er trouwens nog een boek over. Op 25-5-2024 om 23:07 zei Camal: We kunnen nu gaan mopperen @Robin Westhof maar ik snap je punt niet zo goed. Je kunt er zelf ook wat aan doen om het een beetje nieuw leven in te blazen hier. misschien kun je wat uitzendingen met ons delen? En zo niet heeft klagen eigenlijk dus helemaal geen zin. ik ben in ieder geval erg blij met de uitzendingen die hier zijn gedeeld, en hier nog steeds zo nu en dan worden gedeeld. Rustig aan dan, en dan komt er vanzelf wel weer wat moois voorbij. Niets aan toe te voegen. 26 mei 202426 mei bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 26 mei 202426 mei Ik denk dat ik deze aflevering ook nog niet had. Wat een mooi cadeautje weer. Hartelijk dank Jan. Straks lekker nog even luisteren in bed. Fijne week allemaal!
Geplaatst 27 mei 202427 mei Op 25-5-2024 om 23:07 zei Camal: Je kunt er zelf ook wat aan doen om het een beetje nieuw leven in te blazen hier. Begin ik gelijk mee. 🙂 Op 26-5-2024 om 14:58 zei Jan Veenstra: Grote onzin natuurlijk Net zo als leylijnen!? 27 mei 202427 mei bewerkt door Robin Westhof
Geplaatst 29 mei 202429 mei Auteur Populair bericht Een nieuwe oude aflevering, zoals altijd geupload voor de liefhebbers van bizarre radio uit de jaren '80 en '90. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier!
Geplaatst 29 mei 202429 mei Op 29-5-2024 om 17:57 zei Jochem Bootsma: Een nieuwe oude aflevering, zoals altijd geupload voor de liefhebbers van bizarre radio uit de jaren '80 en '90. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier! Heel veel dank Jochem. Ik ben er blij mee.
Geplaatst 30 mei 202430 mei Op 29-5-2024 om 17:57 zei Jochem Bootsma: Een nieuwe oude aflevering, zoals altijd geupload voor de liefhebbers van bizarre radio uit de jaren '80 en '90. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier! Op 30-5-2024 om 10:25 zei Ljf: Heel erg bedankt. Ik ga het luisteren in bed vanavond.
Geplaatst 2 juni 20242 jun Populair bericht Deze aflevering heb ik gevonden in 'met de muziek mee'. Het komt uit het privé archief van André Groote. Ik weet niet of jullie deze al hebben. Het is een hele mooie aflevering vanuit een werkweek van André Groote. Veel luisterplezier.
Geplaatst 3 juni 20243 jun Populair bericht Op 2-6-2024 om 18:40 zei Ljf: Deze aflevering heb ik gevonden in 'met de muziek mee'. Het komt uit het privé archief van André Groote. Ik weet niet of jullie deze al hebben. Het is een hele mooie aflevering vanuit een werkweek van André Groote. Veel luisterplezier. Hallo @Ljf, bedankt voor je bijdrage. De uitzending heb ik trouwens in mp3 formaat en nu voor ieder als aanvulling voor eigen collectie te downloaden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het betreft Radio uitzending van Het Zwarte Gat, aflevering 022 - André Groote geeft uitleg over geestverschijningen. Veel luisterplezier nog!
Geplaatst 3 juni 20243 jun Ha Jan dan voor de Mp3 versie. Weet niet zeker of ik deze al eens heb beluisterd. Los daarvan dank voor het uploaden en delen van de uitzending. En @ljf jij ook dan hiervoor.
Geplaatst 4 juni 20244 jun Op 3-6-2024 om 19:02 zei Camal: Ha Jan dan voor de Mp3 versie. Weet niet zeker of ik deze al eens heb beluisterd. Los daarvan dank voor het uploaden en delen van de uitzending. En @ljf jij ook dan hiervoor. Graag gedaan @Camal Veel luisterplezier. 4 juni 20244 jun bewerkt door Jan Veenstra
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.