Geplaatst 4 juni 20244 jun Hartelijk dank @lf en Jan voor deze voor mij nog onbekende aflevering! Hartelijk dank @lf en Jan voor deze voor mij nog onbekende aflevering! Hartelijk dank @lf en Jan voor deze voor mij nog onbekende aflevering!
Geplaatst 5 juni 20245 jun Op 4-6-2024 om 22:40 zei F Pruim: Hartelijk dank @lf en Jan voor deze voor mij nog onbekende aflevering! Hartelijk dank @lf en Jan voor deze voor mij nog onbekende aflevering! Hartelijk dank @lf en Jan voor deze voor mij nog onbekende aflevering! Graag gedaan @F Pruim Veel luisterplezier.
Geplaatst 8 juni 20248 jun De aflevering was mij al bekend maar ik had hem nog niet als MP3 bestand. Dus ook namens mij veel dank.
Geplaatst 10 juni 202410 jun Populair bericht Op 16-5-2023 om 19:33 zei Moby: Er is ook een uitzending van het gat geweest wat gaat over een oude steenfabriek hier in de buurt,waar achter een meertje is,waar men toen de klei uithaalde.Een leemput. Nu staat er al tientallen jaren water in.Daar verscheen soms een soort van geest die iedereen daar wegjoeg. Het schijnt dat het de boer is die daar toen woonde,waar later de kleiput was. er is toen een bijzondere foto van gemaakt.Puur geluk volgens mij. Verder geen idee,maar het is nog steeds spannend om daar te gaan kijken. De persoon die nog van deze 'gat' uitzendingen bezit heeft een enorme berg cassettebandjes,en ongedocumenteerde tapes liggen.Toch weer eens langsgaan en de boel eens uitzoeken .En hopen dat ik wat bijzonders tegenkom,zodat ik het kan digitaliseren. Of het verhaal klopt is maar de vraag............... Wauw, daar rechts op het gras staat een man en met iemand naast hem. 😲 Ik ga eens op een donkere avond wat afleveringen luisteren. Ik herinner het me van vroeger. Het was altijd 's zondags samen met Radio Romantica.
Geplaatst 10 juni 202410 jun Dag Janneman. Dat van al die cassettebandjes vol afleveringen klinkt ook al spannend
Geplaatst 11 juni 202411 jun Ik hoop dat het lukt om wat afleveringen te digitaliseren! Klinkt heel spannend en prachtige foto!
Geplaatst 11 juni 202411 jun Op 10-6-2024 om 18:17 zei Janneman: Wauw, daar rechts op het gras staat een man en met iemand naast hem. 😲 Ik ga eens op een donkere avond wat afleveringen luisteren. Ik herinner het me van vroeger. Het was altijd 's zondags samen met Radio Romantica. Bedankt Janneman, we horen graag meer van je. Top weer.
Geplaatst 12 juni 202412 jun Ha Allen, even voor de oplettende kijkers. Volgens mij reageert @Janneman op een eerder post van @Moby waarin hij vertelde over een verzameling cassette bandjes. Het is dus niet janneman die de bandjes heeft.
Geplaatst 13 juni 202413 jun Hallo allemaal, misschien hebben jullie deze aflevering ook nog niet gehoord..🌸
Geplaatst 13 juni 202413 jun Op 13-6-2024 om 09:47 zei Ljf: Hallo allemaal, misschien hebben jullie deze aflevering ook nog niet gehoord..🌸 Deze aflevering heb je al eens op 2 juni geplaatst @Ljf
Geplaatst 13 juni 202413 jun Populair bericht Ik zie dat ik inderdaad die aflevering heb geplaatst maar ik wilde toen deze plaatsen. Dus alsnog, hier is André Groote in een werkweek in de Vogezen. Een hele leuke aflevering.
Geplaatst 14 juni 202414 jun Op 13-6-2024 om 23:26 zei Ljf: Ik zie dat ik inderdaad die aflevering heb geplaatst maar ik wilde toen deze plaatsen. Dus alsnog, hier is André Groote in een werkweek in de Vogezen. Een hele leuke aflevering. Heel veel dank weer, maar is ook al eerder geplaatst en een mp3 bestand hiervan. Toch dank voor je inzet. Groetjes Jan.
Geplaatst 14 juni 202414 jun Op 14-6-2024 om 08:42 zei Jan Veenstra: Heel veel dank weer, maar is ook al eerder geplaatst en een mp3 bestand hiervan. Toch dank voor je inzet. Groetjes Jan. O, sorry, toen was ik misschien nog niet bij dit forum.
Geplaatst 14 juni 202414 jun Op 13-6-2024 om 23:26 zei Ljf: Ik zie dat ik inderdaad die aflevering heb geplaatst maar ik wilde toen deze plaatsen. Dus alsnog, hier is André Groote in een werkweek in de Vogezen. Een hele leuke aflevering. Ik heb hem als MP3 bestand. Maar dit is naar mijn mening wel een van de mooiste afleveringen.
Geplaatst 14 juni 202414 jun Op 14-6-2024 om 09:11 zei Ljf: O, sorry, toen was ik misschien nog niet bij dit forum. Misschien handig om eerst de 25 voorgaande pagina's van dit Zwarte Gat gebeuren ( thread) door te nemen.
Geplaatst 14 juni 202414 jun Populair bericht Op 14-6-2024 om 09:11 zei Ljf: O, sorry, toen was ik misschien nog niet bij dit forum. Hallo @Ljf ik heb voor jou de betreffende uitzending als mp3. Hier te downloaden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier! Groetjes Jan.
Geplaatst 15 juni 202415 jun Super, Dankjewel. Want ik kon het inderdaad niet downloaden. Natuurlijk zijn heel veel downloadlinks verlopen. Misschien willen jullie daarom af en toe weer een nieuwe link toevoegen. Op 14-6-2024 om 14:28 zei Botia: Ik heb hem als MP3 bestand. Maar dit is naar mijn mening wel een van de mooiste afleveringen. Het zou geweldig zijn als we nog meer van dit soort afleveringen konden krijgen uit een werkweek van André Groote. Het is uit zijn prive archief.
Geplaatst 22 juni 202422 jun Auteur Populair bericht Het werd weer eens tijd, hè... 😉 Een nieuwe aflevering van Het Zwarte Gat, zoals altijd voor de liefhebbers van bizarre radio! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier!
Geplaatst 22 juni 202422 jun Op 22-6-2024 om 10:50 zei Jochem Bootsma: Het werd weer eens tijd, hè... 😉 Een nieuwe aflevering van Het Zwarte Gat, zoals altijd voor de liefhebbers van bizarre radio! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier! Super bedankt Jochem!
Geplaatst 22 juni 202422 jun Op 22-6-2024 om 15:06 zei Botia: Super bedankt Jochem! Ja, super bedankt 🌸
Geplaatst 23 juni 202423 jun Geweldig weer, Jochem. Ik ben je zeer dankbaar! Ik vind het heel jammer dat ik zelf niets heb om te uploaden. Fijn weekend!
Geplaatst 23 juni 202423 jun Op 22-6-2024 om 10:50 zei Jochem Bootsma: Het werd weer eens tijd, hè... 😉 Een nieuwe aflevering van Het Zwarte Gat, zoals altijd voor de liefhebbers van bizarre radio! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier! Super bedankt @Jochem Bootsma Geweldig weer. Keep up the good work.
Geplaatst 23 juni 202423 jun Zeker @Jochem Bootsma , gelukkig weer wat leuks te luisteren vanavond! Wederom dank hiervoor!
Geplaatst 24 juni 202424 jun Bedankt altijd weer - staat in m'n lange luisterlijst, dus kom ik vast wel weer tegen en dan ff de wierook aan - de sfeer van toen
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.